pátek 23. října 2020

Kit BAREVNÝ PODZIM a fotky v diáři Happy Planner / ALENA

Krásný pátek scrapoví příznivci, doufám, že už jste už stihli nový kit BAREVNÝ PODZIM plně využít. Já se přiznávám dobrovolně, že mi není poslední dobou úplně nejlíp a nálada na srcap je pod bodem absolutní nuly. Ale stejně jsem pro vás nalepila alespoň jeden náš květnový týden, na který se mi kit perfektně hodil díky barvám a hlavně hláškám. 

Záměrně jsem zvolila můj narozeninový týden, protože kit obsahuje samolepky „narozeniny“ a „můj den“. Shodou okolností jsme onen víkend slavili s kamarády u nás na zahradě. Je nás většina květnových nebo dubnových, a tak slavíme vždy spolu. Karaténa a nouzový stav zapříčinil, že kamarád nemohl 30 oslavit, jak nejdřív plánoval, a tak přišel vhod náš dům a zahrada. 

Vzala jsem všechny čtvrtky až na ty s květy a nařezala si papír na rozměr okýnek diáře Happy Planner. Pak už sem jen skládala fotky a papíry dohromady. Kupodivu mi tahle barevná divočina nevadí a pro jednou jsem ráda, že jsem to neudělala monochromatické. 

V kitu je spousta božích výseků, a hlavně frázových samolepek, s kterými jsem tentokrát nešetřila a tak budu muset asi ještě jeden aršík objednat. 

Journaling jsem opět umístila na kolonky "notes" a myslím, že to takto budu praktikovat nejčastěji. 

Druhá strana je více fotková, ale to neznamená, že bych šetřila na ozdobách. Právě naopak. Fotek bylo mnohem víc, ale snažila jsem se je zredukovat, aby stránka nepůsobila přehlceně. 

Ke kitu jsou tentokrát dokonce dvě malé sady abeced z těch já jsem opět nadšená. Tolik textu, co se s nimi dá napsat, a přitom nezabírají tolik místa. 

Doufám, že se vám můj dnešní pohled na jarní použití podzimního kitu líbil a moc se těším s čím se pochlubíte vy. 

4 komentáře:

  1. v prvom rade aj ja si prosim mermaid cornetto ♥ to je jasny :-D mas to peckove. krasna farebna a optimisticka naloz. uplne mi to urobilo radost aj krajsi den ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Alčo,to je zase krásný příspěvek. Musím se přiznat,že díky tvému tvoření stránek v Happy Planneru jsem si ho na rok 2021 pořídila také a zkusim zase něco nového. Tak jsem na sebe zvědavá🤔😉

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle kit ti fakt sedl, Alčo, máš to suprový a ty hodně fotkové stránky se mi líbí ;)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover