čtvrtek 15. října 2020

Inspirace z kitu v diáři / VALIKA

Kit Barevný podzim / říjen 2020

Ahojte, tak takáto jeseň sa mi páči. Parádny je tento kit. Žiadna hnedá farba – len krásne odtiene modrej a žltej. Dokonca aj rúžová je tam konečne – no čo viac si môže človek priať.


Začnem tým, že kit sa mi od začiatku veľmi páčil a celkovo túto kolekciu od Amy považujem po dlhej dobe za vydarenú. Zaskočil ma však jeden papier – môj pracovný názov znel Útok alienov na morskom dne. Všetci sa zameriavame na ten nádherný kvietkovaný tmavý papier, ale ja potrebujem upriamiť pozornosť na túto šialenosť. Už dlho ma nič tak neprekvapilo.

Bolo mi jasné, že ho nepoužijem resp. použijem len zadnú stranu .... čo sa však nestalo. Pri osobnom kontakte s týmto papierom som zistila, že z neho môžem vystrihnúť kvietky – a bolo rozhodnuté

Síce neviem pre koho som túto pohľadnicu spravila, ale inak sa nedalo. Nadpis krásne ladil s papierom


Nadpis z poslednej pohľadnici je ešte stále k dispozícii na eshope

Ale doplnila som aj stránky v mojom happy planner


Keď mám obyčajný týždeň, v ktorom sa nič nedeje, tak zájdem na návštevu k Emilkovi.

To mám hneď milión fotiek.

Zdokumentovala som aj telehovor s Aničkou a Pajínkou

A vyšiel mi ešte jeden týždeň.

To bolo ešte krásne počasie a ja som verila, že vydrží ešte dlho.

Celkovo však tento týždeň nebol najlepší, lebo som sa cítila zle, preležala som väčšinu času.

Aj sme si naplánovali oslavu, ale nezúčastnila som sa jej. Fotky mi však poslali a ja som túto veľkú udalosť zdokumentovala. Nechce sa mi veriť, že môj malý synovec Emilko bude mať rok.

Chcela som však aj zdokumentovať nekonečnú lásku rodičov k svojim deťom. Výborné jedlo a natrieskaná chladnička mi v procese oddychu a liečby veľmi pomohla.

Ako trávite tieto dni vy? Prajem vám veľa sily a energie a optimizmu – to potrebujeme všetci ♥  

Krásny zvyšok dňa prajem

Valika

2 komentáře:

Pin It button on image hover