pondělí 18. ledna 2021

Inspirace z alba 8,5 x 11 inch / ANNIE

 My life kit Nový rok / leden 2021

Krásné mrazivé pondělí! Přes víkend nám přituhlo a taky napadl sníh. To je ideální pro pořízení zimních fotek. K nim se perfektně hodí lednový kit Nový rok. Já sama jsem přemýšlela nad tím, jestli stihnu slepit nějakou tu sněhovou stránku. Nakonec jsem sáhla po fotkách z prosincové prochajdy, kdy nebylo po sněhu ani památky, zato mrzlo pěkně. Celý kit je totiž tak boží, že jej lze použít na cokoliv.


Tak jako Janička Si já se zamilovala do grafických kartiček. Začala jsem tím, že jsem vybrala všechny, které jsou v kitu a pak vrátila zpět ty s vrcholky hor. Ty přijdou na řadu až později.

Opět jedu album 8,5 x 11 a opět mé trápení, jak tam napasovat, co nejvíc fotek, a taky kartiček, bez toho, aniž bych musela každou kartičku sestřihávat. První stránka je tak kapsová a ta druhá je vytvořená na stránce jako koláž.

Zjistila jsem, že docela funguje rozložení:

Dole 1 velká naležato+ 1 malá nastojato

Střed 3 malé nastojato nebo opět 1 velká naležato a 1 malá natojato.

Vrch 2 malé naležato.

Takto nemusím stříhat ani fotky ani kartičky a pěkně se mi vlezou na stránku. Jen zase musím podlepovat bílou čtvrtkou. Pokud máš nějaký tip, určitě budu ráda za tvůj komentář.


Jinak zdobení jsem nijak nepřeháněla, protože kartičky spolu s fotkami už jsou dost výrazné.

Moc se mi líbí kartička rodiny. Mluví za vše. Pro tuto příležitost se hodila perfektně.

Journaling jsem se snažila umístit, jak nejlíp jsem uměla.

No a nakonec titulka. Nadpis je tvořený hořčicovou abecedou a když si jej pozorně přečteš, všimneš si, že mi chyběly „céčka“. Procházka tam, procházka sem a jsi bez. Budu muset přikoupit ještě jeden aršík.

Jinak výsek parťáci mám z listopadového Extra kitu 2018. 

To je pro dnešek vše, ale slibuji, že zimní stránku ode mě ještě tento měsíc uvidíš. Těš se na zadání challenge..

1 komentář:

  1. Ani, s tema fotkama to vypadá fakt uzasne! Jako ta modrá obloha a žlutá jsou spolu boží 😍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover