středa 27. ledna 2021

Jak se lepí velká stránka / ADÉLA


Doufám, že jste si stihli udělat dost zasněžených fotek, protože (aspoň u nás) už je zase jen bláto. Vždycky sama sebe překvapím, když sáhnu po žluté barvě, ale k lednovému kitu se hořčicový odstín hodí skvěle. Musím říct, že mě velké stránky začínají bavit a dají se nalepit i během půlhodinky.


Vrstvení vždycky přidá pěkný prostorový efekt a ani nepotřebujete podlepovat pěnovou páskou. Z kartiček z kitu si nechávám i malé kousky a ty jsem teď taky využila a nacpala pod fotku.

K stromkovým výsekům jsem udělala i rychlý shaker z kousku šedé kartičky a tylu.

Fotka i zdobení na stránce je v jednom širokém pruhu a tento velký nápis využily snad všechny holky z design teamu, protože je super!

Natočila jsem vám i video, ať se můžete přesvědčit, jak jednoduché to scrapování je. A taky jak rychlé prstíky mám. 

video ZDE:

https://youtu.be/WFyU557B_WM

♡ 
Adéla

3 komentáře:

  1. Krásná stránka, Adél 😍 A ty tvé rychlé prstíky! ❤️ Mmch, kde je červený lak? 😜😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestíhám, nestačím... nalakováno bude jindy :)))

      Vymazat
  2. Adél, ten stromek je úžasný, to musím taky zkusit. Máš to boží 😉

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover