čtvrtek 14. ledna 2021

V jednoduchosti je krása / LEONA

 Kit Nový rok / leden 2021

Ahoj! Konečně i v nížinách jsme se tento týden dočkali zimy. A tak možná i vy sáhnete po my life kitu Nový rok a scrapnete i nějaké aktuální fotky. Kit je krásně neutrální, a ta hořčicová barva! Já se ale ještě vrátím do prosince a ukážu vám jednu 8,5 x11 stránku.


Stránka je to velmi jednoduchá, řekla bych tak něco pro milovníky rychlotvoření. Myslím, že to bude letos moje oblíbená disciplína. Podkladem je bílá strukturovaná čtvrtka, na kterou jsem si vytiskla nejprve text a kolem něj tvořila.

Pod fotku jsem umístila dvě kartičky velikosti 3x4 z kitu.

A na fotku dole jsem umístila výsek hor, toho nejlepšího medvídka co vykukuje a štítek.

K textu jsem pak dolepila výseky hor a stromek a velký nápis zima jsem na stroji prošila šedou nití. K velkému nápisu jsem pak 3d páskou dolepila samolepku „na horách“ protože tenkrát byl sníh opravdu jen tam.

Na závěr jsem nahoru a dolů dolepila jen pár vloček. A je hotovo.

Tak snad jsem vás i takovou jednoduchou stránkou aspoň trošku inspirovala. A budu se jako vždy těšit na vaše výtvory, třeba na facebooku v rodině PA nebo na instagramu.

Leona

6 komentářů:

  1. za prve si sa krasne zladila oblecenim s kitom. uplna bomba. krasna stranka ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tiez obdivujem tu zladenost! Krasna stranka!👏🏻👏🏻👏🏻

    OdpovědětVymazat
  3. Leonko, to je boží stránka. V jednoduchosti je krása ❤️ kéž bych to taky tak uměla 🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Mirko ❤️ale ty to máš vždycky všechno krásné a dotazene do detailu 😘

      Vymazat

Pin It button on image hover