středa 20. ledna 2021

Big Happy Planner a Nový rok / LEONA

 My life kit Nový rok / leden 2021

Ahoj! Dnes mám pro vás další inspiraci z aktuálního my life kitu Nový rok. Loni jsem tvořila do Big Happy Planneru a i když ho nemám vůbec dokončený, přirostl mi tento formát k srdci. A tak jsem si na podzim koupila nový, na další rok. Na začátku roku jsem si říkala, zda je tohle dobrý nápad. Určitě ho letos s nástupem do práce nezaplním ani zdaleka tak, jako loni. Ale nakonec jsem se do něj opět pustila. Pojďte se podívat se mnou, jak jsem zaplnila první týden!


Diář je to nedatovaný a já jsem se rozhodla jako první týden roku zvolit přelom prosince a ledna.

Alespoň na horách byl sníh a první půlku týdne jsem tak věnovala zimním radovánkám.

Prostě ty žluté odstíny v kitu miluju! A nejen díky tomu, že mám na fotce tu žlutou čepici. Je to moje oblíbená barva. A společně s šedou a černou je to dokonalé.

Vybrala jsem sem tam i pár papírových výseků, kolečka a trojúhelníky, a taky samolepky s nápisy. A nesměla chybět ta nejroztomilejší kartička s medvídkem!


Pravá stránka týdne je věnovaná novému roku, návratu domů od prarodičů a mém chystání se do práce.

Opět jsem jen lehce zdobila, velkým výsekem 01, vločkami, trojúhelníky a kolečky.


Jak jsem už říkala, diář je nedatovaný. Ale to mi vůbec nevadí . Konečně můžu naplno využít také čísla ze všech abeced, nových i nasyslených!

A jaký formát pro tvoření letos používáte vy? Viděla jsem už i spoustu vaší Happy Plannerové inspirace na facebooku v Rodině PA a kochám se, co dokážete vymyslet!

Leona

7 komentářů:

  1. Lei máš to parádní. Já jsem hp zkoušela před lety, ale nebyla jsem schopná udržet tempo, takže držím palce. Formát je to super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annie děkuji ❤️ já tempo určitě schopna udržet nejsem, ale dobře se mi tvoří, tak jsem u něj zůstala 🙂

      Vymazat
  2. Lei, máš to krásně vyladěné, hezky ozdobené, přitom ani maličko přeplácané. Moc přeju, ať se ti takhle krásně lepí celý rok! ❤ S tou prací je to asi náročné, co? Mě tenhle zlom čeká v září (já do práce, dcerka do 1. třídy, syn poprvé do školky). Jsem na nás moc zvědavá 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru dík ❤️ však ty to máš taky krásné co jsem zatím videla🙂 je to krapet náročnější co se týče třeba času a tvoření. Jinak je to v práci v podstatě relax 😃

      Vymazat
  3. Krásná inspirace a moc se mi tvůj deníček líbí. Je to krásná zábava to naše tvoření. 😃 Já teda vůbec neřeším jestli budu stíhat tvořit. Můj deníček také nemá označené dny, tak si to budu plánovat podle sebe. Zatím teda stránky kolážuji. Určitě se mi podaří, že se trefím do sloupečků jako ty🤔😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko děkuji ❤️ já to taky neřeším, protože vím že nestíhám a aspoň občas je to pak radost 🙂 sloupečky obvykle dodržuju protože je to pro mě nejrychlejší a nejjednodušší 🙂

      Vymazat
  4. Tak si prece jenom sla do HP 😊 ale ja se ti nedivim, uz to mas vyzkousene a sedne ti to moc. Jako vzdy to mas nadherne ❤️ preju ti bezproblemovy navrat do prace, at se co nejrychleji srovnate vsichni, pamatuju si to taky, jaky to byl ze zacatku mazec 🤗

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover