středa 13. ledna 2021

Výseková čtvrtka s kitem / PETRA

 Kit Nový rok leden 2021

Zdravím vás v novém roce! Dneska mám pro vás inspiraci z prvního letošního kitu Nový rok.


Jelikož na jižní Moravě zatím moc sněhu nenapadlo – rozuměj jednou někdy začátkem prosince, rozhodla jsem se scrapnout si alespoň tu krásnou námrazu, která se tu objevila 1. ledna.

Kromě kitu jsem si k ruce vzala velkou výsekovou čtvrtku s trojúhelníky. Pracuju s ní moc ráda a tato už bude v albu pátá. Nejprve jsem si na ni udělala fleky vodovkami, šedým fixem Ecolinea černou tuší. Po zaschnutí se čtvrtka mírně zvlnila, což nevadí, protože se v albu zase narovná. Prázdné trojúhelníky jsem podlepila barevnými kartičkami z kitu a na ně nalepila fotky.

Potom přišlo na řadu zdobení. A zdobila jsem opravdu hodně. Nejprve jsem sáhla po dvou velkých nápisech a spolu se stromečky jsem s nimi jezdila po stránce, až našly svá místa. Z výseků jsem použila ještě vlnky a srdíčko. Jakmile jsem nalepila tyhle větší ozdoby, začala jsem skládat ty menší – vločky a enamelky. A když už jsem ty malé prcky lepila lepidlem Glossy, udělala jsem jím i pár kapek přímo na stránku.

Neodolala jsem a ještě jsem dva trojúhelníky přešila na stroji. Cákance a spousta ozdob působí pracně, ale ve skutečnosti byla stránka hotová celkem rychle.

Těším se, co vytvoříte z kitu vy, určitě se pochlubte na našich FB stránkách! Krásný den!

6 komentářů:

  1. Peti, boží to máš, já mám tuhle čtvrtku už dlouho koupenou, ale zatím netknutou, tak že by přišla její chvíle? S tímhle kitem vypadá báječně ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky 😘 moje už je to několikátá, tahle výseková čtvrtka patří mezi mé oblíbené 😁

      Vymazat
  2. Tak to je úžasný nápad ! Moc pěkné zpracované teda a ta zlatá barva - ta je úžasná !!! Krásně vynikne . Díky za opět pěknou dávku inspirace ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. peti to je dokonalost. ta vysekova stranka s trojuholnikmi je moja najoblubenejsia ever. a tie tvoje machule a to vsetko .... no proste bomba ♥

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover