pondělí 11. ledna 2021

Inspirace kartičkou / JANA S.

 Kit Nový rok leden 2021

Ahoj v 2021! Také se vám tak moc líbí nový kit? Já ho žeru! Líbí se mi jeho grafika, Lucka to vymyslela báječně. Jen škoda, že holky k němu nedodávají sníh. Určitě ho ještě na nějakou horskou nebo „sněžnou akci využiji, ale na rozdíl od našich báječných Annie a Mirky jsem se pro první inspiraci z kitu rozhodla nebýt mega aktuální a nejdřív se vrátit do prosince.

V prosinci je v Hradci obvykle docela teplo a o sněhu si můžeme tak akorát nechat zdát. Měla jsem ale několik hezkých fotek z procházek městem. Využila jsem, že kit má univerzální barvy, které k šedi prosincového města hezky ladí. No a to, že kabát mé dcery ladí také, je prima bonus! ;)

Byla jsem líná a nechtělo se mi hledat víc fotek, tak jsem vybrala jen jednu a řekla si, že vytvořím velkou stránku. Hned při prvním prohlížení kitu jsem se zamilovala do kartiček s „fleky“; možná trochu retro, ale mě tento design děsně přitahuje. Podobné grafiky zabírají na mé Pinterestové nástěnce docela velkou část.


Jenže jak je využít na velkou stránku, aby se vzory neztratily? Napadlo mě prostě je zopakovat ve velkém.

Na bílý podklad jsem (převážně z malých) jednobarevných kartiček vystřihla tvary jako na předloze a „liftla“ i část kompozice z kartičky. Pak už jen umístit fotku, promyslet, kam přijde text, seříznout, vytisknout, znovu slepit a prošít podklad a mohla jsem se vrhnout na zdobení.

Z archu výseků „Tvary“ jsem vyloupala pár koleček a fleků, abych doplnila kompozici a velké plochy z barevných kartiček trochu rozbila.

Plánovala jsem větší nápis vlevo nahoře od fotky, ale nakonec mi tam nic moc nefungovalo, tak jsem vystřihla „malé radosti“ z kartičky a nápis byl hotov. V místě, kde jsem původně počítala s nápisem, jsem shlukla výřez domečku a obráceného vlnovkového vzoru, které jsou symbolem města a řeky (vím, že to bylo myšleno spíš jako stromy, Luci, ale víš jak ... ), protože fotka je z hradecké náplavky.

Z proužků s frázemi jsem vybrala úplně všechny fráze hodící se k blátivému prosinci ve městě a nalepila je na zbytek rozstříhaných kartiček. Při vystřihování jsem je mírně zaoblila, aby ladily s celkem.


Pak už jsem je jen rozmístila po stránce a bylo hotovo. Při lepení jsem opět střídala obyčejnou oboustranku s 3D pěnovou páskou, 3D efekt dodá stránce na plastičnosti. Tloušťku alba už neřeším, poněvadž tam stejně nemám ani zdaleka vše, co bych chtěla ...

Tady je celá stránka:

Je dost jiná, než obvykle, vím. Nechtěla jsem její grafický design porušit zbytečným množstvím ozdob. Snad se vám líbí a třeba někoho inspiruje k podobnému experimentu ...

V novém roce přeji všem vše dobré, buďte zdravé a zdraví a nebojte se zkoušet nové projekty a styly! Kreativita povznáší! ;)

Jana

14 komentářů:

  1. Tak toto je dokonalé. Každá nově vytvořená stránka předčí tu předchozí. Neuvěřitelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že? taky nechápu jak to Janička dělá, každá další stránka je ještě krásnější....

      Vymazat
    2. Holky, díky, jsem ráda, že se vám líbí i tohle vybočení z normálu. ;) Tvorba je navíc rychlá a jednoduchá ...

      Vymazat
  2. Janičko, je to nádhera. Ty symboly města, dokonalá kompozice a vyváženost i dvojitá fotka 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, když přicházíš s dokonalostmi, pak se to dělá strašně lehce! XO

      Vymazat
  3. Perfektná👌 ty vždy vymyslís niečo originálne a tak krásne ♥️ dokonale na nej je všetko 😍

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, tak to se opět povedlo. Jako ses zadívala na kartičku 10x15cm a podle ní jsi udělala velkou stránku? ÚŽASNÉ 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, ne, Irenko, 7,5x10cm ;P
      Moc děkuji, zlato, to víš, holky z PA nás zásobují úžasným materiálem, to je pak hned! :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Miri, ty si miláčik, ďakujem pekne! Mám vo vás skvelú inšpiráciu, v každej jednej!

      Vymazat
  6. Janičko, vybaluji kit a jdu si to liftnout. Náááádhera. Děkuji za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani tohle je opět BOMBA !!! Já z Tebe nemůžu - tohle opět je dokonalé, já už nevím čím se mám dřív inspirovat 🙀😉

    OdpovědětVymazat
  8. dokonalost. v kazdom zmysle slova. velmi sa mi to paci. ja nechcem liftnut ale cele okopirovat ♥

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover