čtvrtek 7. ledna 2021

Titulní stránka pro nový rok 2021 / MIRKA

Kit Nový rok, nový začátek

Ahoj holky. S novým rokem na náš čekají nové zážitky a věřím, že i nachystané nové album, které se brzy začne pomalu ale jistě plnit. Jaké albíčko jste si pořídili na rok 2021? Velký Happy Planner, nebo zůstáváte při klasice?

Jelikož mě to opravdu hodně zajímá, rozhodla jsem se vytvořit anketu v naší facebookové PA rodině, a pokud budete mít vteřinu, budu moc ráda, když zaškrtnete svoji volbu ;) Chci vyplnit anketu.

Já osobně jsem se rozhodla jít tento rok do formátu 6x8. Zjistila jsem totiž, že obdélníkový layout se mi tvoří mnohem lépe než čtvercový, ale velké album vůbec nestíhám průběžně plnit a TN je na mě zas moc malinké, takže jdu zlatou střední. Uvidím, jestli se mi tato varianta rychle neomrzí ;) Mám ale spoustu restů z loňska i předloňska i z předpředloňska, takže k větším formátům si rozhodně přičichnu :D

Jako první jsem se v mém novém žlutém albu rozhodla udělat titulku. Původně jsem chtěla nechat volné místo na nějakou hezkou fotku nás čtyř, ale když jsem v kitu našla tuto citátovou kartičku, změnila jsem názor. Titulka bude bez fotky ;)


Citátovou kartičku jsem ořízla na menší formát a podlepila ji tmavou kartičkou. Pod tento základ jsem pak přidala ještě další dvě kartičky, aby trochu vyčuhovaly. Z výseků jsem si vyloupla všechny 3 štítky a zasunula je pod kartičky. Černý štítek jsem nechala s originál nápisem a ty dva modré použila z té prázdné strany.



Dva rohy jsem pocákala kapičkami černé akvarelové barvy. Kolem pravého horního rohu jsem přilepila čísla z kartonové paperoamo abecedy (už je bohužel nesehnatelná)


Do levého dolního rohu jsem si zas z výseků vytvořila koláž našeho domova. Domeček, jehličnaté stromy a tekoucí potůček na zahradě.


Dolepila jsem ještě pár výseků a nakonec jsem tenkou fixou udělala falešné šití na jednom ze štítků, na srdíčku a na půlkruhovém výseku.


Titulní stránka je hotová. Co na ní říkáte? Líbí se vám i takové provedení bez fotek? Nebo je to lepší s nimi?


Stránka je založená v albu a těším se moc na lepení dalších našich - budoucích vzpomínek.


Mějte se krásně a ještě jednou přikládám odkaz na anketu, kdyby se vám chtělo vyplnit, či podívat se, jak hlasujou ostatní scrapholky :)

Mirka

17 komentářů:

  1. Krásný začátek v novém roce musíme mít i ve svých deníčkách. Mirko, krásná stránka a citát si vybrala moc dobře. Pěkné:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Mirko ❤️ Když nafd tím zpětně uvažuji, měla jsem se letos pustit do neceho podobného. Menší formát a sem tam nalepena vzpomínka. No uvidím 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leonko. Tak ještě není pozdě? A HP si necháš na příští rok? ❤️

      Vymazat
    2. No ty jo, šlo by to🙂 Je nedatovany. Tak nevím. Už teď vím že jak pracuju tak to s tvorenim nebude aspoň na začátku žádná sláva...

      Vymazat
  3. Moc pěkné, mě by se tam líbila i fotka rodiny v kolečku. V pravém dolním rohu u citátu..:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kammy 😉 Když nad tím teď tak přemýšlím, tak jsem mohla udělat tu citatovou kartičku jako odklápěcí, pod kterou bych schovala fotku. No a ten kroužek není špatný nápad, když budu mít nějakou hezkou fotku výhledově, tak to možná zkusím ❤️

      Vymazat
  4. Miri, titulku máš božì! Mně tam fotka nechybí, ale když jsem si představila tu malou kruhovou, jak psala Kammy, mohlo by to vypadat moc dobře, myslím, že skvělý tip 😊
    Jinak já když dělám titulku s fotkami, tak taky doplňuju až zpětně, až mám hezké fotky z toho konkrétního roku 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Baru. Přesně, já taky doplňuju zpětně, anebo bych ještě použila nějakou aktuální ze svátků, když náhodou mám ;)

      Vymazat
  5. Stránka fajn, ale chybí mi tam fotka rodiny ... to je TO první, na co koukneme a vždy potěší. Jinak kartička s citátem je moc pěkně v titulce zakomponovaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, děkuju. Ano, máš pravdu, taky jsem původně chtěla dát fotku, ani mě nenapadlo, že to nakonec kvůli té krásné citátové kartičce dopadne jinak 😉 Ale možná ji tam opravdu časem doplním 😊

      Vymazat
  6. Miri, za mňa super bez fotky. Veď tých bude priebežne dosť! ❤️ Veľmi sa mi páči kompozícia stránky. Teším sa na ďalšie! ❤️

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný shluk jsi naskládala! Jsem ráda, že jsi použila i tu modrou 😍

    OdpovědětVymazat
  8. mirka tesim sa z tvojho projektu. 6x8 je moj druhy najoblubenejsi format. mam nakupenych vela kapies, tak ich musim pouzit. tiez mam napad na 6x8 tak uvidime. napadov je vela :D kazdopadne mas to nadherne a tesim sa na dalsie tvoje krasne stranky a projekty ako ich budes album postupne naplnovat ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vali, ďakujem, si zlato. Priznám sa, že ja som sa nemohla dočkať, keď skončí rok a budem môcť začať tvoriť do menšieho albumu. Len sa trochu bojím, že mi jedno na jeden rok stačiť nebude. Ale stále lepšie, ako mať prázdne veľké, však? 😁 Tak totiž dopadlo moje veľké album na rok 2020, mám tam len pár stránok🙈

      Vymazat

Pin It button on image hover