pátek 15. ledna 2021

Zasněžená inspirace z kitu / ADÉLA

Kit Nový rok / leden 2021

Kdo by věřil, že se bílá zima nakonec ukáže? Na Tři krále jsem schovala všechny vánoční ozdoby a další den nasněžilo tak, že i Pražáci mohli vytáhnout sáňky a boby. U nás za domem tedy děti všechny kopce vyhladily až na hlínu, ale pár fotek s bílou nadílkou jsem přeci jen stihla.


Nebudu vás napínat a ukážu hned celou stránku a koho zajímají i detaily, může rolovat dál. Když teď koukám na fotku, tak bych vyměnila horní dvě kartičky. Důkaz toho, že stránky občas potřebují čas a odstup. Jen v tom zimním světle už to nezvládnu přefotit, tak si představujte dokonalejší kompozici.

Kartičky v neutrálních barvách jsou krásné samy o sobě, ale rozhodla jsem se přidat trochu šití. Pár vln jsem si nedříve propíchala a pak vyšila bílou nití.


Pro oživení jsem kartu s textem i fotku podlepila kartičkou v hořčicové barvě. Natočení našikmo naruší mou pravidelnost tak akorát a taky se pod toto vrstvení dají zasunout další výseky.

Celá stránka je zase dost jednoduchá – sem tam vločka nebo výsek a textová samolepka.


Pár výseků je podlepených pěnovým čtverečkem.


„Miluju nejvíc“ tyto krásné vlaječky, kterých je v kitu několik. Jaké jsou vaše oblíbené ozdoby?

♡ 
Adéla

6 komentářů:

  1. boze to je krasa. uplne dokonale a krasne vyladene do posledneho detailu. koniec koncov ako vzdy. velmi sa mi paci aj ten detail s vysitim ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Vali! Potřebovala jsem tu svou jednoduchost trochu vyvážit.

      Vymazat
  2. Adél, krása veliká, šití je super nápad, vypadá to úžasně ❤️🤗

    OdpovědětVymazat
  3. Opět neskutěčná nálož inspirace a něžnosti:-) Adél to vyšivání je supeer. Jinak bobovačka u nás taky proběhla a jsem moc zvědavá co zbylo z toho vysazeného trávníku, ups.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Trávník doroste, sníh nebude, to se musí využít hned.

      Vymazat

Pin It button on image hover