pátek 22. ledna 2021

Inspirace z kitu Nový rok / IVA

 My life kit Nový rok / leden 2021

Krásný den, dneska tu mám pro vás další inspiraci z lednového kitu. Minule jsme vás pozvala na sáňkování na Červenohorském Sedle a dnes tu mám novoroční bobování v Koutech :-D

No a to bych nebyla já, aby to zase nebyl multifotkový layout.



Jelikož jsem měla opět víc fotek a je to také první stránka v novém albu, tak jsem se rozhodla, že si jednu fotku vytisknu ve velkém formátu přes celou stránku. Fotka je ve formátu A4 a je podlepená bílou čtvrtkou ve velikosti alba, takže 9x12.


V pravém dolním rohu jsem si vytvořila takový shluk ozdob se dvěma kartičkami. A lední medvěd nemůže chybět :-D je to takový ňuňánek.


Druhá stránka je právě ta multifotková, takový hybrid project life. Jak už jste si mohly všimnout, tak tento formát miluju.


Jelikož jsme na velké fotce měla nápis Nový rok s ozdobama vpravo dole, tak jsem se rozhodla vytvořit obdobnou ozdobu s nápisem Nový začátek vlevo nahoře. Aby to pěkně lahodilo oku.


Text jsem si vytiskla na pravou stranu zhruba doprostřed a kolem dokola jsem poskládala koláže fotek.


Na dolní třetinu stránky jsem poskládala kartičky, na které jsem lepila fotky. První musela být zase s medvědem.


Fotky na druhé kartičce jsem podlepila ještě dvěma kruhovými výseky.


Já vím, že stránka je hodně podobná té minulé, ale když je teď sníh, tak každý víkend trávíte na horách na bobech a já samozřejmě fotím jak o život.

Jsem moc ráda, že jste si našly čas na přečtení článku a budu moc ráda za vaši inspiraci z tohoto kitu. Fotky sdílejte buď na facebookové skupině nebo na IG pod hastagem #paperoamo nebo #jeduvpapiru.

Přeji krásný zbytek dne a nadcházející víkend.

Tvoření zdar.

Iva

6 komentářů:

  1. krásné Ivi, nemůžu se vynadívat !!!

    OdpovědětVymazat
  2. krásné Ivi, nemůžu se vynadívat !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, nádhera, tenhle kit sedl fakt vsem, vytváříte vsechny neskutecne pecky 🤗❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné! Miluji tu radost, která z tvých stránek sálá!

    OdpovědětVymazat
  5. Velké fotky miluji ! Máš to krásné ❤️👌

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover