středa 20. října 2021

Den v papírovém království / IVA

Kit Čas pro sebe / říjen 2021

Krásný den. Moje druhá stránka z tohoto kitu asi nebude velké překvapení. Ale musela jsem!


Ano, den v papírovém království…no považte, taková událost a ještě navíc, den jen o mně a pro mě. Přesně tohle se dokonale hodí ke kitu.

Prozatím jsem slepila jen jednu úvodní stránku (obdivuji Adél a Mirku, že už zvládly minialba). Ale fotky mám už připravené a vytisknuté, takže v nejbližší době dolepím další.

Vybrala jsem si naši společnou fotku v obchůdku, kde ale ještě chybí Lucka, která dorazila později. A jelikož je tahle fotka důležitá, vytiskla jsem si ji ve formátu A5.

Poslední dobou nějak tíhnu k geometrii…. a pod fotku jsem nalepila dva obdélníky z barevných papírů, které dohromady mají stejný rozměr jako fotka. Ty jsem pak dozdobila. Mimo výseků a samolepek z kitu jsem použila i domečky a větvičky vystřižené z papírů.

Pod nadpis jsem použila i okrajové proužky z papírů, nic nepřijde nazmar. Nadpis jsem poskládala z výseků z kitu a ze dvou abeced: velké Hygge a malé černé.

Aby některé ozdoby úplně nezapadly, pro efekt je podlepuju 3D páskou, tohle mám okoukané od Adél.

Byl to krásný víkend. a proto se tahle stránka lepila jedna radost. Víc takových dní!

Tvoření zdar.

Iva

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover