pátek 1. října 2021

Podzimní kitová inspirace /ALENA

Krásný pátek, dneska vyšel nový kit, a tak jste asi víc zvědavé na něj, než na můj příspěvek, ale i přesto vám dneska něco ukážu. V září jsem totiž neukázala nic z podzimního kitu ŠKOLA VOLÁa tak s tím přicházím nyní.


Jako první tu mám layout s několika podzimními fotkami, které mi zbyly. Nevešly se do týdne v Happy Planneru, a protože mi bylo líto je vyhodit, vznikla tahle stránka. Není na ní asi nic závratného. Vzala jsem pár kartiček 3x4 a podložila jimi fotky. Přidala pár ozdob, ten věnec s listy jsem nemohla nechat jen tak ležet. Fotky jsem rozbila kartičkou s textem a úplně nakonec udělala linerem pár teček. Pár ozdob je z loňského podzimního kitu BABÍ LÉTO, který se k tomu letošnímu skvěle hodí, a tak se dneska budou prolínat.


Můj loňský podzim byla jedna velká – pardon – blicí párty. Proto jsem dlouho odmítala cokoliv z této části roku lepit. Ještě teď mi je při pohledu na některé fotky blivno. A tak mi od září až po prosinec všechno v Happy Planneru chybí. Všechno zlé je pro něco dobré a já mám tak aspoň letos nějaký podzimní fotkový matroš. I když teda je to bída s nouzí a ukazuji jen ty týdny, kde je co ukázat.

44. týden jedna procházka v lese, druhá po Slaném, zbytek týdne netřeba dokumentovat. Chybí mi vytisknout ještě journaling. Ten jsem si v nějakém dobrém rozpoložení napsala začátkem tohoto roku a nemusím to teď lovit z paty. Fotky jsou rozdělené dle jednotlivých procházek. Opět jsem pracovala jen s kitem ŠKOLA VOLÁ a BABÍ LÉTO. Nevím, jestli to byl Lucky záměr nebo náhoda, ale oba kity mají stejnou velkou abecedu, jen různou barvu.

Náhodou jsem se byli projít i kolem našeho gymplu, kam jsme s přítelem chodili. Vznikla série fotek, z které byly použitelné jen dvě. To ale stačí k tomu, abych i já mohla použít výsek „škola“. HA! Využila jsem i kartičku s liškou, protože ta je nejvíc roztomilá. A nakonec došlo i na jedinou černou kartičku v kitu, protože jsme byli na hřbitově zapálit svíčku.

U tohoto týdne jsem kartičky neseřezávala do jednotlivých chlívků, ale snažila se je ponechat co největší, aby zaplnily více místa. Problém s fotkami jsem totiž řešila tím, že jsem je vytiskla větší, než jsem obvykle do Happy Planneru dělala.


Poslední dnešní ukázka je z takového toho pěkného slunného podzimu. O víkendu jsme si udělali výlet na Kokořínsko. Byl další z lockdownů a nám už doma hrabalo. Sice mi bylo pořád zle, ale čerstvý vzduch nikdy nikomu neublížil.


Využila jsem většinu podzimních věcí v kitu a došlo i na nápis „je tu podzim“. Původně jsem chtěla využít výsek „vítej podzime“, ale byl příliš masivní.

Houby nejím, ale chodím je sbírat a fotím si je. Tahle sice jedlá není, ale moc se mi na kmenech vždycky líbí. A tak jsem k ní přidala těch pár papírových a bylo hotovo.

A jsem u konce. Doufám, že jsem vás navnadila a něco slepíte, anebo aspoň vyrazíte ven, pokud počasí dovolí. Já se jdu pokochat novým kitem, který na vás dneska bude všude skákat a připravit si v hlavě layout, kterým vás „oslním“ v dalším článku. Užijte si víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover