úterý 19. října 2021

Sesterská stránka / LEONA

 Kit Čas pro sebe / říjen 2021

Ahoj, dnes mám pro vás další inspiraci z Page kitu Čas pro sebe. Tentokrát jsem tvořila do sesterského 8,5 x 11 alba.


Stránka je to velmi jednoduchá. Vzala jsem si z kitu ten vlnkovaný papír a papír s obličeji a stříhala. Nejprve vlny a pak i pár obličejů.

Vlny jsem podlepovala 3D lepící páskou a různě je na sebe skládala. Stejně tak sesterskou fotku jsem podlepila 3D páskou.

Na zdobení jsem vybrala různé nápisy, chipboardy a nakonec i vystřihnuté obličeje.

Omlouvám se, dnes to bylo velmi stručné. Ale když není mnoho času na tvoření, i takové stránky vznikají, určitě to znáte.

Mějte se co nejlépe a ráda se podívám i na vaše kitové tvoření, třeba na instagramu na na facebooku v naší PA Rodině.

Leona

2 komentáře:

  1. Leonko, skvělý nápad vystříhat ty vlny, krásné 😍

    OdpovědětVymazat
  2. To je, ale moc hezká stránečka. Moc se mi líbí papír vlnky a i s obličeji a jsem moc ráda za inspiraci.👍 Budu moc ráda za takovou stránečku ve svém HP deníčku🤔👏

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover