čtvrtek 28. října 2021

Challenge 10/2021 .. hlasujeme!!

DEJ SI TO ZA RÁMEČEK

A že jste si ty rámečky užily! Tolik rámečkové krásy! Teď je to na tobě, rozhodni, který projekt je ten NEJ. Hlasujeme!!


PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. Hlasujeme tentokrát pouze v jedné kategorii.
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do sobotní půlnoci / 30. 10. 2021. 

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

BÁRA L.


IRENA H.


JANA K.


LUCIE M.


MONIKA F.

s

SIMONA P.

VENDY V.


HANA D.


13 komentářů:

  1. Můj hlas letí za Vendy V. Krásná barevná kompozice, úplně z toho dýchá ten relax a pohoda. Každopádně škoda, že hlasů nemám víc, všechny stránky jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  2. Právě jsem se šla podívat na blog, kdy končí tato challenge 😁 Tak se alespoň mohu hned inspirovat.
    Svůj hlas posílám Vendy V. - ta stránka mě zaujala na první pohled.

    OdpovědětVymazat
  3. Hlasuji pro Moniku F., roztomiloučké 👌🤍☀️

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Ježíši, jsem jelito, omlouvám se - toto je podpis k předchozímu komentáři 🙈 já nevím, proč jsem pořád bezejmnenná 🙉🙈🙄🤔

      Vymazat
  5. Ahoj, já hlasuji pro Moniku F. , zdraví Vendy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hlasují pro Moniku F.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké stránky, líbí se mi stránka slečny pejskové od Jany K.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj holky, hlasuju pro pejsky Jany K., líbí se mi, že to má zdobené tak akorát. Aneta M.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné stránky! Za mě Lucie M.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover