úterý 5. října 2021

Čas pro sebe a dinosaury / LEONA

 Kit Čas pro sebe / říjen 2021

Ahoj a krásné podzimní úterý všem, dnes mám pro vás inspiraci z čerstvého page kitu PA Čas pro sebe. Nejenže kit je čerstvý, ale fotky mám taky celkem aktuální. A vytvořila jsem tak dvoustranu v letošním Big Happy Planneru.


Kit se jmenuje Čas pro sebe a já jsem to dost otočila, a scrapla jsem výlet do dinoparku, takže nejenže to nebyl čas pro mě, ale ještě mi po kitu chodí dinosauři. Nebojte, nezbláznila jsem se. Aspoň můžete vidět, že s jakýmkoliv kitem se dá v podstatě tvořit cokoliv.

Na levou stranu jsem nalepila pruh toho obličejového papíru.

A nechala místečko pro vsunutí dvou fotek, které se nehodily k ostatním fotkám, ale chtěla jsem je mít v albu.

Kromě fotek jsem do okýnek lepila i další papíry z kitu – ten s domečky a puntíkatý. A pak nějaká ta větvička, srdíčko a nápis.

Horní okraje stránek, kde jsou vytištěné dny v týdnu, jsem přelepila proužky papíru. Protože stránka se týká jen toho jednoho dne v dinoparku. Na nápis jsem zkombinovala výsek z kitu DEN a tuto červenou abecedu a tuto malou.

Prostě mi to nedalo a propašovala jsem tam i dinosaury z jednoho dřívějšího Dino kitu.

Pod proužek jsem taky vsunula vstupenku.

Zbytek zdobení už je zas pár větviček, koleček a samolepkový nápis úplně vpravo dole…

Snad jsem vás těmi dinousaury při úterku moc nevyděsila a příště už se opravdu budu snažit koncipovat to jako čas pro sebe.

Mějte pohodový den

Leona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover