pondělí 11. října 2021

ScrapFIT jóga / JANA B.

 kit Čas pro sebe / říjen 2021

Tak když už jsem se u toho cvičení fotila ... Ano, chápete dobře. Teď totiž nastal čas (respektive přišel ten pravý kit) na zdokumentování mého pokusu o jógové asány. Normálně by tyto fotky skončily v propadlišti dějin (protože "rodinné album"), ale když Čas pro sebe s jóga podtitulem, tak tedy dáme jednu 9x12 stránku. 


Nápadů, jak stránku zpracovat jsem měla několik a když už se přesouvání fotek a ozdob a výměna papírů zdály býti neúnosné, skončila jsem opět u toho prvního. Jako podklad jsem zvolila papír s nápisy. Ty jsou správně motivační a šedou já můžu. 


Trošku jsem si pohrála s rozmístěním fotek a byla jsem ráda, že jsem si je vyvolala v různých rozměrech. Řeknu vám tip: víc fotek = míň vymýšlení zdobení a přemítání, jak tu stránku zaplnit. Protože jak vidíte, nic moc navíc už tam opravdu není. Jediným fakt zdobným prvkem jsou ta prošitá kolečka, na ty jsem pyšná. Použila jsem ty s obrázky jógových pozic, protože jejich specifičnost použití trochu limituje. A tady sem prostě patří. 


Stránka je v albu a já se mohu dojímat, jak mi to na jaře s tím protahováním a cvičením krásně šlo. I když ten pes hlavou dolů by si vylepšení zasloužil. Až si napravím záda ....

Přeji vám krásný začátek týdne a udělejte si taky čas pro sebe!

12 komentářů:

  1. Jani , rozhodně pozice umíš skvěle :-) Tento kit prostě přišel jak na zavolanou, já také objevila kouzlo jógy a tak kit přistál v košíku velmi rychle . Uz mi zbývají 2 týdny ještě v lázních a pak se na něho těším moooc , proto tento relax fotím tady a na tvoření jen o mě se nesmírně těším . A kolečka si prošiju také , diky za opět skvělý tip !!!! Máš to krásné - jako vždy ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, to se tak krásně čte! Ještě se hezky zrehabilituj v lázních a ať už je jenom dobře a hlavně se těším, až to všechno zdokumentujes!! A moc dekujuuuu ❤️❤️❤️

      Vymazat
    2. To si piš 🤣🤣🤣💪 a děkujiiii

      Vymazat
  2. Taky cvičím jógu.Podle videí na youtube se stilontheway.Vyzkousejte,jestli neznáte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuji moc za tip hned kouknu

      Vymazat
    2. To už jsem taky někde zaznamenala. To je na YouTube, viď. Já tehdy chodila k nám do studia, měla jsem permici a byla tam skoro denně. No a pak ta věc, která se nejmenuje, studio zavřené,.. Tak se občas protahnu doma. Díky za tip, Luci ❤️

      Vymazat
  3. Jani, moc se mi líbí tato stránka, je krásně jednoduchá a přitom jí nic nechybí 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miri, děkuji moc. To by nám šlo, viď, takový rychlý jednoduchý stránky ❤️❤️❤️

      Vymazat
  4. Skvělá je! A bílé rámečky kolem fotek vypadají skvěle...i prošití koleček (nechápu, že ještě nemáš ten stroj..), nádech, výdech. 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem šila nití 😁💪 no, já vím, fakt by se hodil, místo není. A pořád má obavy, že se z toho stane závislost. Ale ty taky nemáš stroj, nebo jo?? Moc děkuji, Adi! ❤️

      Vymazat

Pin It button on image hover