čtvrtek 14. října 2021

Můj relax / ALENA

 kit Čas pro sebe / říjen 2021

Ahoj všichni! Taky u vás propukl ten opravdový podzim? Ráno koukám na mokrou terasu a jdu si bez okolků vařit čaj. Tak na mě bezpochyby poznáte, že přišel podzim. S prvním klesnutím teploty pod 15 stupňů a prvním deštěm přecházím na vaření čajů i třikrát denně. Jo teda pak taky doma začnu nosit tepláky a ponožky (ty časem vyměním za obří teplé, ale to znamená Vánoce :D). Joo a deka je nejlepší kámoš. Dneska moje inspirace, ale podzimní není. I když..


Novýkit Čas pro sebe se mi skvěle hodil. Na jógu mě moc neužije, i když ji chci začít cvičit pravidelněji, ale taková horká vana, pěna, knížka, svíčky.. to by šlo. Měla jsem fotku, ještě před porodem, kde si dávám takovýto relax. Shodou okolností to byla ta poslední bezstarostná vana :D. Takže po scrapnutí přímo volala.

V kitu je skvělý zelený papír, který si získal snad všechny holky. Soudím tak podle toho, jak ho vytahovaly na našem teambuildingu. Vzhledem k tomu, že jsem měla v hlavně představu, jak stránku nalepím, bylo zeleného papíru třeba.

Vlastně jsem toho moc nepotřebovala. Prim totiž teď hrály šablony do BigShotu. Chtěla jsem primárně použít velkou monsteru a k ní se hodily ty další malé také od Mintopía, společně s velkým palmovým listem už nejsou dostupné, ale tyhle by je mohly skvěle zastoupit.

Vyřezala jsem si tedy všechny výseky na BS a poskládala je pod fotkou. Vyzobala jsem pár frázových samolepek, které se k fotce hodily. Rozhodla jsem se použít i dřevěné výseky, kterým se při lepení do StoryLine Chapters sešitů vyhýbám, aby tolik nenakynul. Ale tady je to chtělo. To dřevo se k tomu skvěle hodilo. Navíc, kdo by odolal té mini vaně! Jako poslední jsem linerem přidala tečky. Tuš snad ani nemám doma, byla bych schopná ji rozlít i po zemi, a to jsem si nemohla dovolit, protože přesně tam jsem odložila dítě, než jsem stránku nalepila.

A co je váš relax? Už ho máte scrapnutý? Pojďte se pochlubit na FB do skupinky!

4 komentáře:

  1. Alčo, skvělá stránečka a ty monstery z pruhovaného papíru jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, úplně se v té vaně vidím. Stránka je parádní, má skvělou atmosféru!

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalé, Ali! Atmoška že stránky úplně teče! A ta zelená... 😍😍😍💚💚💚

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní stránka, super kombinace všeho, monstery miluju, počtení super a zelený papír skvostný a já teď zjistila, že tento KIT nemám a nechápu, jak se mi to mohlo stát .... už je v košíku ...

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover