úterý 12. října 2021

Minialbum z papírového ráje / ADÉLA

 kit Čas pro sebe / říjen 2021

Možná jste si všimli, že jsme se minulý víkend setkali v papírovém ráji u holek v Uherském Hradišti. Sice jsme nebyly všechny, ale sešlo se nás opravdu hodně a bylo to skvělé. A takový prima den si zaslouží aspoň stránku v albu…no jo, ale jakou fotku vybrat? To by chtělo rovnou minialbum!


Na album jsem využila papíry a ozdoby z aktuálního page kitu. Jeden z papírů s větvičkami úplně láká k vystřihnutí. Tak je uvidíte skoro na každé stránce.

Celé albíčko je hodně jednoduché, v rozměru 10x15 cm a střídají se v něm fotky, kartičky s nápisy a proužky s vytisknutým textem.

Po společném obědě jsme jeli na Velehrad, kde jsme příjemnou procházkou došli do cukrárny Titique. Celý den bylo nádherné počasí a díky tomu bylo naše setkání po dvou letech ještě kouzelnější.


Na stránku s obrázky z kavárny jsem přidala jednu odklápěcí kartičku, aby to nebylo moc dortíků najednou. :)


Na posledních stránkách je celá naše partička i s novou scrap generací. Večer jsme totiž zůstaly v papírové centrále a kochaly se všemi úžasnostmi a obdivovaly novinky, které pro nás Paperoholky chystají. Super to bylo!


Doufám, že se příště připojí i Jani, Vali a Silvi.

♡ 
Adéla

6 komentářů:

  1. Krásné albíčko, Adél 🤗 Zaujal mě ten detail s vykukující fotkou pod odklápěcí kartičkou, to je geniální! ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Miri! To aby nebylo hned vidět, co všechno jste si s Peťou objednaly a snědly. :)))

      Vymazat
    2. No ale všechny ty dortíky stály za hřích, hihi. Díkybohu, že je ta kavárna ode mě tak daleko, jinak bych tam byla pečená vařená 😜🐷

      Vymazat
  2. Adélko, nádherné album. Dokonale vše sladěné, nutí mě to prohlížet si ho pořád znovu a znovu, a vždycky nejdu nový detail. Krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Díky moc! Když jsou super fotky (díky Jani!) a prima materiál, jde to samo.

      Vymazat
  3. Ady jak mi mohlo tohle uniknout?! Čtu až dneska 😳 je to krásné mini 😍 já ještě nemám ani stažené fotky 😅🙈❤️

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover