pondělí 1. února 2021

Netradiční valentýnské přání / IVA


Krásný první únorový den, jelikož se nám blíží svátek svatého Valetýna, rozhodla jsem se s vámi podělit o trošku jiné přání pro naše nejdražší milované. Sice tento den zamilovaných nějak extra neslavíme a neprožíváme, ale stejně vždycky nějakou blbinku pro potěšení vyrobím. Navíc teď, když máme děti a jim je věnována skoro všechna pozornost, tak tomu svýmu chlapovi taky musím připomenout, jak moc ho máme rády.


Mám moc ráda 3D efekty a pop-up prvky a při brouzdání Pinterestem na mě najednou vyskočilo naprosto dokonalé přání. Moc jsem si ho chtěla vyzkoušet a vyrobit ho k Valentýnu byla super příležitost.


Celé přání po složení je o rozměru 4x4”Na základ přání budeme potřebovat pruh papíru o délce 12” a výšce 4”. Pak si vezmeme čtverec o rozměru 4” a tužkou si vyznačíme 1/2” od okraje, spojíme a vyřežeme, aby nám zůstal rámeček. K tomu si vyřežeme dva pruhy o délce 4” a šířce 1/2” a pak dva delší proužky o délce 5” a šířce opět 1/2”. Velký pruh papíru si zohneme v těchto místech od okraje: 2”, 4”, 8”, 10”.


Delší proužky papíru si ohneme 1/2” od obou okrajů a přilepíme k rámečku dle fotky. Tím se nám vytvoří taková “kapsa”, kterou bude vyjíždět a zase zajíždět papír a tím se bude přání otevírat a zavírat.



Když máme dlouhý pruh narýhovaný, tak si na dvě protější strany vyznačíme místa, kde papír nařízneme.


Tam se zasunou zbývající dva proužky. Aby proužky držely na svém místě a nevypadávaly, tak se jim na konce nalepí “zarážky”.


Tohle ale musíte nalepit až po dozdobení celého přání. Když máte základ ozdoben, tak se celý ten pruh zasune do rámečku.


Já jsem při zdobení použila materiál z loňských kitů, hlavně únorový page kit 2019, ze kterého je slovo láska a srdíčka, kit Tady a teď, ze kterého mám kytičky a také Card kit únor 2019.

Když budete lepit barevné papíry na tu přední část, která se bude otevírat, nezapomeňte si přilepit nějaké štítky, vlaječky nebo kolečka, za které se to celé bude dobře tahat a tím otevírat.




Je to trošku piplačka, ale co bychom pro ty naše lásky neudělaly, že? Slavíte Valentýn? A vyrábíte vlastnoruční dárky? Moc vám děkuji za přečtení a přeji krásný začátek pracovního týdne.

Tvoření zdar.

Iva

3 komentáře:

Pin It button on image hover