pátek 19. února 2021

Stránka ze štítků / IVA

Kit Spolu doma / únor 2021

Krásný den milé ženy, dnes mám pro vás druhou stránku z únorového kitu. Skočila jsem v albu o pár stránek dál a vybrala si ke slepení jedno sobotní dopoledne, kdy svět byl ještě v pořádku a v naší knihovně probíhalo každý měsíc takové hravé představení nové dětské knížky. Samozřejmě to bylo uzpůsobeno pro děti a celým programem provázel skřítek Jiřin. Děti si zatancovaly a vyrobily i papírového ptáčka. Byl to krásný zážitek a teď poputuje do alba.



Při prohlížení výseků a samolepek, které mi z kitu zbyly, mě zaujaly štítky. V kitu jich je opravdu hodně a některé se mi moc nehodily svými rozměry, tak jsem přemýšlela, jak bych je využila.

Vzpomněla jsem si na jeden papír od Pinkfresh Studio z kolekce Simple&Sweet, který byl součástí, tuším, zářijového kitu před 2 lety. Byl to modrý papír s nakreslenými bílými štítky.

Inspirovalo mě to a rozhodla jsme se všechny štítky nalepit na papír a vytvořit si vlastní design.


Využila jsem ještě visačky z jednoho papíru, které jsem použila na podlepení fotek a ty si rozprostřela na stránku. Do mezer mezi fotky jsem si nalepila jednotlivé štítky, vzala jsem opravdu všechny, i ty chipboardové.


Na některé štítky jsem nalepila výsekové fráze nebo samolepky a některé jsem použila na sepsání journalingu.




No a nakonec jsme přidala ještě “pár” teček černým fixem. To už je pro mě takové typické, bez toho už nedokážu slepit stránku :-D

Moc děkuji za přečtení. Doufám, že kit vás taky baví a těším se na vaše skvosty.

Tvoření zdar.

Iva

4 komentáře:

  1. Krásný nápad a moc pěkná stránečka

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný nápad, moc hezké detaily.... ty tečky... A mašličky na visačkách. Super!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi perfektní nápad 😊 nebylo ti těch štítků líto? U mě je jich stále nedostatek 😅🤣

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi, supr to máš. Ja měla podobný plán s těma štítkama, ale nějak se mi to nedařilo poskládat 😁

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover