úterý 9. února 2021

Stránková inspirace z kitu / IVA

Kit Spolu doma / únor 2021

Krásný den, dneska vám ukážu inspiraci z kitu já. Jelikož hlavní téma kitu je “domov” rozhodla jsem se pro nalepení stránky z jednoho nedělního tvořícího dopoledne s holkama, kdy jsme si vytáhly časopisy a společně jsme si je prohlížely, četly si v nich, hledaly jsme cesty z bludiště, vybarvovaly obrázky a vystřihovaly. Moc je to bavilo a já jsem je u toho prostě musela vyfotit.

Už mě znáte a víte, že se nedokážu rozhodnout jen pro jednu fotku, tak jsem si jich vytiskla víc. Přesněji řečeno....4.


Fotky jsem si na stránku rozložila pravidelně do čtverce doprostřed stránky a tím si stránku rozdělila na 4 pravidelné části.




Z růžového papíru jsem si uřízla obdélník o velikosti 4x6 a z károvaného černobílého čtverce 4x4. Ty jsem umístila pod fotky, aby se na papíře střídaly.

Doprostřed jsem nalepila velký chipboardový nápis “doma” a na štítek si dopsala “tvoříme”.


Ozdoby jsem umisťovala taky diagonálně. Vyloupala jsem si všechny výseky kytiček a větviček a lepila jsem je k fotkám, které jsou podlepené černobílým papírem. Shluk kytek jsem ještě pocákala zlatou barvou ve spreji od Heidi Swapp.



Druhé dvě fotky jsem podlepila kartičkami a kousky visaček, vystřižených z jednoho papíru z kitu.


Takový jednoduchý a geometricky pravidelný layout :-D

Děkuji za přečtení a tvoření zdar.

Iva

4 komentáře:

  1. Ivi, ta pravidelnost, geometrie i kompozice na střed je boží! ❤️😍 Krásně jsi to vymyslela!

    OdpovědětVymazat
  2. To rozložení se mi moc líbí, ukládám a vyzkouším ❤️😊

    OdpovědětVymazat
  3. Super kompozice, Ivi, je to zajímavé, jak to je a zároveň není geometrické ��

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi, to je zase pecka, nejspíš se nechám též inspirovat. Moc se Ti to povedlo :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover