úterý 16. února 2021

Stránka s video postupem / MIRKA

 Kit Spolu doma / únor 2021

Jak jen použít ty proužky? Říkala jsem si pokaždé, když se mi rozvaloval na stole rozbalený únorový kit. Ta pruhovaná čtvrtka z únorového kitu mě přitahovala už od rozbalení balíčku. V minulé inspiraci jsem použila domky, štítky i růžovou puntíkatou čtvrtku a teď to chtělo zase něco jiného, třeba pruhovaného :)



Pruhy na čtvrtce jsou super, i ta barevná kombinace mi nevadí, ale růžové jsem se chtěla teď vyhnout. Přece jenom, scrapovala jsem fotku tří kluků, kamarádů. Na základ jsem proto vybrala černobílý kostkovaný a o trochu menší obyčejný bílý papír. Pak jsem vystříhala z čtvrtky modré a hořčicové pruhy a zkusila k nim pohledat ozdoby z kitu, které mi ještě zbyly, v ladících barvách. No a pak mi zbylo vše ,,jen” nějak poskládat. Proč jsem slovíčko jen dala do uvozovek určitě víte a znáte to sami ;) ,,Jen poskládat” je ta (alespoň pro mě) nejdelší část při tvoření. Ale také zároveň ta nejzábavnější. Těch kombinací a možností, kolik vždy vznikne! Tohle prostě na scrapu miluji. Máte to taky tak?


Samozřejmě si pak kolikrát s odstupem času říkám, že jsem něco mohla nalepit jinam, nebo udělat jinak. A kdysi jsem to i zpětně opravovala. Teď už ale ne. Ve scrapbookingu jsem se setkala s hodně zajímavými a pravdivými tvrzeními a jedno z nich zní: Co je nalepené, to se počítá. A tak to prostě je! Uvědomila jsem si, že je lepší věnovat energii a čas nějaké další stránce, než upravovat už hotovou.

Dost bylo kecání, určitě už netrpělivě čekáte na detaily stránky. Proces lepení jsem natočila na video, kde můžete vidět, že i když jsem to měla od začátku plus mínus vymyšlené, stejně tam proběhlo docela dost změn, pro které jsem se rozhodla až během tvoření.


Třeba, že pruhy prošiju na stroji, protože mi připadaly příliš nudné. Ale ani tak to nebylo ono, takže jsem je ke konci (už mimo video) na několika místech natrhla.


Kromě pruhů jsem prošila kolem dokola i bílou část stránky a jak jsem byla v šicím švungu, tak i tmavěmodrou visačku.


Taky jsem si vystřihla mini jelínka z domečkové čtvrtky. Je tááák roztomilý a říkala jsem si, že se ke klukům hodí.


Podařilo se mi udat krásný foťáček v hořčicové barvě, srdíčka, vlaječky a nakonec ještě pár enamelek. Doufám, že se vám i tato ne-růžová inspirace klučičí stránky líbí ;) Na tomto kitu je super, že se dá přesně to samé udělat i z holčičích barev.

Pokud chcete vidět, jak stránka vznikala, mrkněte na video:

https://youtu.be/Kgtxfsl739s 

Mirka

4 komentáře:

  1. Ta je super! Zbylo mi ještě kousek toho pruhovaného papíru, tak si podle tebe nalepím stránku do diáře 😊 růžovou variantu 🤣 děkuji za inspiraci ❤️😘

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká stránka a barvy jsou super!!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover