čtvrtek 11. března 2021

Jedna kapsová 9x12 a video z procesu / JANA B.

Dnes jsem tu s kitovou inspirací já aneb Spolu doma u Bennettů. Nic záživného nečekejte, stránka je z ledna, kdy jsme byli doma (leden, únor, březen, to je prašť jak uhoď). Ať už je téma kitu tak trochu bolavé, nic to nemění na tom, že kit je to SKVOSTNÝ a kapsovou stránku z něj poskládáte raz dva. Všechno k sobě dokonale ladí, no a to písmo můžeme Silvii jen závidět. Já teda závidím! 


Pokračuji ve své jízdě albem 9x12 inch a tyhle kapsové stránky složené ze samých malých kartiček 3x4 mám vůbec nejradši. Díky videu vím, že mi celý proces zabral půl hodiny (i s pojídáním "jako" cupcaků, které mi na podnose nosila dcera a které pozorné oko sledovatelovo může postřehnout). Kartičkové kity to tvoření tak moc usnadní! Držela jsem se modro-růžové barevnosti a velké fotky doplnila těmi malými (větší fotky jsou o něco menší než 3x4, této velikosti dosáhnu při kolážování tím, že si nastavím hodně širokou bílou mřížku). 


Stránka je tak jednoduchá, že vlastně ani nevím, co víc tak říct. Všechno a mnohem víc najdete ve videu na konci článku. Měla jsem takový nápad, Jamie nijak výrazně neprotestoval, a tak mi video pro vás nadaboval! Jen tak, pro váš lepší den! (Asi už nám z toho SPOLU DOMA dobře hrabe!)



Přeji vám krásné dny a příjemně strávený nadcházející víkend. Snad už to jaro bude intenzivnější a žádný bílý zasněžený šoky nás po ránu nečekají! 

16 komentářů:

  1. Jamie je borec! Víc takových videí, já jsem se nasmála :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je naprosto jednoznačně nejdokonalejší scrap video, co jsem kdy viděla! 🤣😂🤣 ❤❤❤ Velké, díky, Jamie! 😘
    Stránka krásná, sladěná, oku lahodící 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Omg, dabing nema chybu a jak to presne vystihl 😅 A jinak krásná stránka, Jani☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, umí v tom chodit 😂 děkuji moc, Miri ❤️

      Vymazat
  4. Moc děkuju, nejen za tu skvělou inspiraci, ale i za zasmání, bylo to osvěžující:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak myslim, že se Jamie právě nominoval. :-D Bylo to SUPER VTIPNÝ.
    A Janičko, Tobě děkuji, že taky odstřiháváš ty pidi drobky z výseků. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však se tu teď bije do prsou 😂 jsme moc rádi, že se líbilo! No a výseky, ty se jediné obstrihujou 😂❤️

      Vymazat
  6. Janinko, stránka je krásná, sladěná atd., ale ten dabing, ten ji zvedl o několik levlů. Vivat Jamie! 😉❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně mě zastinil, já se s tím půl hodiny lepím a on si užije tři minuty slávy!! 😂😂 Ale jsem moc ráda, že do toho šel a za ty vaše úžasný komentáře a smích to stalo!! ❤️ Dekuju, Jani

      Vymazat
  7. Tak já to megaboží video málem propásla?!? To je naprostý profi dabing! Všude samý papíry. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to by jsi o hodně přišla :D Ano, Jamie už to několik let trénuje, pořád dokola :D

      Vymazat
  8. Úžasné video 😂 perfektné, okrem toho že stránka je super tak tento komentár je 👏👍👌 prosím už len takéto videá, tak som sa zabavila, ako krásne hovorí česky, zlatý je ❤️

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover