pondělí 8. března 2021

Layout podle sketche / IVA

Krásné pondělí milé ženy. dneska pro vás mám inspiraci v podobě stránky, kterou jsem slepila podle sketche od Janičky B. z minulé scrap party.

Moc jsme se na tvoření těšila. Jenomže jsem ten den byla na druhé dávce očkování proti Covidu, večer mi nebylo vůbec dobře a nezvládla jsem vstát z postele. Ale nemohla jsem si tuhle příležitost nechat ujít a zasedla ke stolu se zpožděním.



K lepení jsem si vybrala loňský kit To jsme já. Inspirovala mě k tomu Peťka, protože na svou stránku do narozeninové challenge použila ten nádherný kytičkový věneček.

I já jsme si ho syslila na “později”, tak jsem se rozhodla ho použít.


Jako ozdoby kolem fotek jsme použila různé velikosti kruhů, které jsme si vyrazila z této sady. Vzpomněla jsme si totiž na workshop, kdy jsme tvořily layout podle Jany S. a Jany V. a inspirovala jsme se.


Na velké kruhy jsme ještě nalepila vyřezané kytičky.


Do volných míst jsem ještě umístila papírové výseky větviček z kolekce Hygge.

Pro nadpis jsem si vzala šedou abecedu z kitu To jsem já. Velká černá je z Hygge a malá růžová je z My life kitu 9-10/2018. Zajímavé je, že i to “R” je ze stejného kitu, ale je doobjednávaná později a už má trošku jinou barvu. Ale to vůbec nevadí, aspoň je nápis takový zajímavější.


Doufám, že jsem vás alespoň trošku inspirovala nebo alespoň navnadila na nějaké polepeníčko :-D A já se jdu kochat hotovýma stránkami, co jste vytvořily vy, protože jsem se v rámci nezaujatosti ani do vlákna nemrkla.

Tvoření zdar.

Iva

2 komentáře:

  1. Ivi super, tyto kolekce patří mezi mé nejoblíbenější. Navnadila jsi mě teda hooodně, tento sketch je super a já si jej nestihla ještě slepit.

    OdpovědětVymazat
  2. Kolečka s výseky uprostřed vypadají perfektně 😍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover