úterý 2. března 2021

Grid layout aneb stránka ze čtverečků / PETRA

Ahoj všichni! Dneska mám pro vás poslední stránku z únorového kitu.


Tentokrát jsem odložila barvy i tuš a pustila jsem se do mojí kompozičně nejoblíbenější stránky, stránky plné čtverců…

Tyhle layouty mě nikdy nepřestanou bavit. Je spousta možností, jak čtverce poskládat a vyzdobit. Pro tentokrát jsem se rozhodla ponechat fotku ve větším formátu. Je z Barčiny oslavy narozenin, kdy se táta vřítil do místnosti s obrovskou krabicí a Baru už byla značně nervózní, co se v ní asi ukrývá…

Každý čtverec se skládá z jednoho spodního a jednoho vrchního vzorovaného papíru. Spodní má délku strany 5,5cm, vrchní 5cm. Některým jsem poničila okraje, některé jsem nechala hladké, jak mi to zrovna přišlo pod ruku. Pěkně vypadá, když si na pomoc přizvete šicí stroj a čtverce prošijete.

Kromě výseků jsem zdobila i staršími průhlednými samolepkami nebo enamelkami. Zlaté číslo 4 je z výsekového archu, který šéfky připravily na adventní čas. Své místo v jednom ze čtverců nalezl i journaling.

Srnečka a husa jsou vystřižené z jedné čtvrtky z kitu.

Volné místo nad fotkou jsem zaplnila odstřižky a výseky. Trochu mě mrzí, že jsem nestihla to šití, ale na druhou stranu, nemusí být v každém mém projektu, že…

Loučím se dneska s vámi takovým malým kvízem… Chystám pro vás minialbum z nového – božího – kitu, tak si můžete tipnout, která varianta desek alba nakonec zvítězila! Těším se na vás příští týden!

4 komentáře:

  1. Peti, moc se mi layout líbí, určitě ho vyzkouším taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😉 vyzkoušej, vypadá skvěle ať sáhneš po jakémkoliv materiálu a dá se vymyslet spousta variant zdobení 😉

      Vymazat
  2. Krásná stránka, Peti. Ctvereckove stranky miluju 😊😍 A minialbum? Tipuju nahoře uprostřed 😉☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky a děkuji 😘 jestli vyšel tip uvidíš ve středu 😉 nebo mám poslat? 😁

      Vymazat

Pin It button on image hover