čtvrtek 25. března 2021

Růžová stránka z kitu Spolu doma / ADÉLA

 kit Spolu doma 2 / březen 2021

Ještě stále jedu na zimní starorůžové vlně a vytvořila jsem si velkou stránku plnou květin, přestože fotky jsou zasněžené. Ale když má dcera bundu v tak krásné barvě, nešlo to jinak.


Stránka je super jednoduchá. Dvě fotky, pár PL kartiček, výseků a za dvacet minut hotovo. Mohla by klidně být i na bílém podkladu, ale já sáhla po kolekci Abril od Lora Bailora. Lora je taková moje jistota, její jemné designy úplně miluju.

Výsek s nápisem je jako jediný podlepený 3D páskou, všechno ostatní jen lepidlem v rolleru, aby se mi album moc nenafukovalo.

V kitu je sice dost květin, ale i tak mi to nestačilo a pár jsem si jich ještě řízla jarními šablonami. Když už mám na stole Spellbinder, vyseknu i další roští a větvičky, ty se hodí všude.

Krom výseků už jsem přidala jen samolepku, ať si ten svůj clean and simple styl moc nenarušuju.

Mějte se krásně a lepte své jarní zážitky!

♡ 

Adéla

2 komentáře:

Pin It button on image hover