úterý 16. března 2021

Jarní inspirace v albu 9x12 / ANNIE

 kit Spolu doma 2 / březen 2021

Já navážu na článek Janičky B a ukážu ti taky jednu kapsovou stránku do alba 9x12. Silvie snad tušila, že i březen budeme trávit spolu doma a vytvořila tuto parádní kolekci. Je plná krásných barviček a pro naše jarní vzpomínky prostě top.


Místo jarních prázdnin v Krkonoších nás čekal týden doma v naší vesnici, béé. Kupodivu jsme si to spolu nakonec moc užili. Počasí nám přálo, a tak jsem se spolu vydávali na dobrodružné výpravy kolem katastru obce. Bydlíme tu přibližně 7 a půl roku a musím říct, že jsme objevili několik krásných zákoutí až teď. Jak se říká, všechno zlé je k něčemu dobré.

Stránka je to velmi jednoduchá. Použila jsem kombinaci modré a meruňkové. Vybrala jsem hlavní fotku, kterou jsem nechala ve velikosti 10x15 a zbytek tvoří fotky menší.

Hlavní roli hrají štítky. Použila jsem jak ty výsekové, tak nálepky. A taky jsem využila všechny možné nápisy.

Líbí se mi zdobení tzv. tón v tónu a nálepka srdíčka se k meruňkové kartičce hodila parádně. Jen jsem ho dala na 3déčko (tzn. podlepila pěnovou páskou) a přidala provázek.

Journaling jsem tentokrát psala růčo. Na kartičky jsem si narazítkovala linky, psaní rovně mi moc nejde a tohle je super řešení. Na jednu z kartiček jsem chtěla psát bílou, ale jak naschvál jsem ji nemohla nikde najít. No asi budu muset udělat jarní úklid v pracovně hihi (poznámka redakce: kdo by chtěl vidět Annie pracovnu? Že ji chceme vidět, že jo! Pište do komentářů a třeba to Aničku namotivuje, utřídí a ukáže! Juchuuu)

Nakonec ti ukážu, kde a jak teď aktuálně fotím projekty. Člověk opravdu nepotřebuje ani speciální lampy, ani žádné studio… já nemám ani bílý stůl. Nejdůležitější je denní světlo. Většinou si vezmu bílý papír a položím si ho k francouzskému oknu u nás v kuchyni, hned vedle psí misky.

Fotím mobilem a vše pak upravím v aplikaci Snapseed. Jestli stále řešíš focení svých stránek, podívej např. na tento článek nebo tady.

Pro dnešek je to ode mě vše. Těším se na tvé jarní stránky u nás na FB Rodina Paperoamo.

Papa

4 komentáře:

  1. Annie - krásně jednoduchá a čistá stránka! Je bezva inspirace vidět, že i s extra kytičkovým kitem jde skvěle tvořit též bez záplavy květů.
    Navíc vyseknuté větvičky dokonale ladí s vedlejší větvičkovou kartičkou - velmi promyšlený detail! Tyhle drobnosti mě pokaždé baví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee Jity, no přesně jsi to uhodla. Chtěla jsem nějak propojit tu kartičku s celou stránkou. 👍 a přesně jak říkáš nemusí být všude překytičkováno. Nechapm si na Velikonoční přáníčka

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ahoj Miri dodělávám ještě 8,5 x 11 ale ano konečně se mi podařilo ulovit album od Ali Edwards a začala jsem plnit 9x12, je to jednodušší, i když ten menší formát byl víc ňuňu

      Vymazat

Pin It button on image hover