pátek 5. března 2021

Spolu doma v Happy Planneru / LEONA

Kit Spolu doma 2 / březen 2021

Pokud jste si oblíbili únorový page kit, tak ho teď jistě doplníte balíčkem kartiček a ozdob z my life kitu Spolu doma. Z toho být doma teda radost nemám, ale z kitu určitě mít radost budete. Ty barvy! I růžová mě snad nakonec chytne.

Opět jsem sáhla po loňském planneru, no a přiznejme si, tento kit tam padne jako ulitý, zvlášť do jarních týdnů. V co asi všichni doufáme, je, že za rok to nebude to samé. I když holky nám to aspoň vždycky umí zpříjemnit krásnými materiály, děj se, co děj!


Slepila jsem jeden dubnový týden. Ten s Velikonočním pondělím. A tak jsem ho vyznačila vpravo pomocí výseku a růžové abecedy.

Na stránky jsem vybrala pár kytiček s kvítím a pár jednobarevných s cákanci.

Na zdobení jsem používala nápisy, kytičky, štítky. Ten aršík samolepek s foťáky je rozhodně můj nejoblíbenější.

Vpravo na stránce jsem se na mé poměry opravdu odvázala. Jednorožci! A použila jsem hned oba.

A na zdobení opět jen pár kytiček, samolepek. Vypíchnu snad jen věneček a uprostřed kytičku. Pochopili jste můj záměr?

Ani bych se nedivila, kdyby ne, ale je to terč! Možná to jde špatně vidět, ale na fotce se zrovna chystám k hodu šipkou.

To je ode mne pro dnešek vše. Budu se těšit jako vždy na vaši inspiraci na Facebooku v Rodině PA nebo na Instagramu! A taky na další inspiraci od holek z DT.

Leona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover