pondělí 15. března 2021

Zimní inspirace z kitu / ADÉLA

 Spolu doma 2 / březen 2021

Březnový kit už sice není v zimních barvách a motivy jsou taky spíše květinové, ale já jsem si chtěla dokončit zasněžené lednové stránky. Nakonec mi to neobvyklé spojení sněhu, okrových květinových výseků a starorůžové barvy přijde jako prima změna.


Držíme se své jednoduchosti, několik fotek, pár výseků a stránka je hotová během chvilky.

Vločky v růžové barvě musím zkusit častěji.

Bylo tehdy pěkné světlo, tak jsem si vyfotila i můj oblíbený záhon hortenzií. Mají svoje kouzlo, i když nejsou zrovna růžové.

Větvičky a květiny přilepené páskou nebo textovou samolepkou vypadají vždycky skvěle.

Tvoříte ještě zimní stránky nebo už jste ve veselých jarních barvách?

♡ 
Adéla

2 komentáře:

  1. To je boží zimní stránka. Ty barvičky jsou krásně skombinované ❤️🤗

    OdpovědětVymazat
  2. Teda krásná kombinace barev a propojit se zimníma fotkama..bomba . Moc se mi líbí tvé vrstvení kartiček, asi liftnu😅

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover