středa 30. června 2021

Challenge 7/2021

Tedy, já už tak dlouho neměla na starost challenge, že jsem vůbec nevěděla, kudy do toho! Takže jsem nejdřív nalepila, co jsem si už dlouho nalepit chtěla a pak přemýšlela, jakou podmínku vám na to našroubuju. Nápady se někam odstěhovaly, ale RADOST z nalepené dvoustrany zůstala. A tu bych chtěla, abyste při lepení taky zažily, takže jsou ty podmínky vlastně úplně jednoduché: 

téma si ponecháme letní, tedy velmi široké, k ruce vezměte nějakou svoji nejvíc oblíbenou letní kolekci (jak vidíte, u mě to byl kit z roku 2019 a nádherné vlčí máky) a s radostí tvořte. Chtěla bych vidět ten váš úsměv na opálené tváři, jak během teplého letního večera s drinkem v ruce (na stole) lepíte tu letní vzpomínku. A klidně i loňskou, předloňskou ...  (u mě si není třeba na aktuálnost ani hrát!). Moc se na tu letní záplavu těším!

ZADÁNÍ

  • Téma: milované léto
  • Podmínka: vytvořte projekt na letní téma se svojí nejoblíbenější letní kolekcí a s radostí sobě vlastní
  • Projekt musí být vytvořen pro tuto challenge (tzn. nesmí být publikován na blogu, facebooku, či internetové galerii před vystavením všech projektů).
  • Soutěžíme v kategorii Scrapbooková stránka a Kapsová stránka
  • Své soutěžní projekty pošli do půlnoci 28. 7. 2021 na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE. Fotografii pojmenuj ve tvaru ANNA.N (křestní jméno, tečka, první písmeno příjmení).

 VÝHRA


Poukaz do eshopu Papero amo v hodnotě 250 Kč v obou kategoriích. 

Vzorový layout od JANY B.



PS: Ti z vás, kteří dopodrobna zkoumají stránky, si jistě všimnou květnového datumu (no, to sice ještě není oficiální léto, ale vlčí máky pro mě léto jsou). A balíkový příběh jsem vám nerozmazala, ať se taky pobavíte. Naše děti se baví dodnes!

1 komentář:

Pin It button on image hover