čtvrtek 17. června 2021

Minialbum z A4 papíru / ADÉLA

 Kit Brácha a ségra / červen 2021

Měla jsem v plánu trochu zmapovat ty mé děti/sourozence, ale vůbec nezvládám takové ty líbivé fotky ve stylu každý rok ve stejném oblečení a na stejném místě. Ale pár společných fotek přeci jen mají, tak jsem si střihla roztomilé minialbum, které nikomu nedám a zůstane v našem domácím archivu.


V kitu jsou boží výseky s texty, k nim už není potřeba nic dodávat.

Z jedné čtvrtky jsem si udělala harmonikový základ a pak už jen přidala pár vnitřních stránek z další čtvrtky a vellumu.

Když už budete mít v ruce jehlu a nit, můžete si něco na stránky vyšít.

Zkuste někdy fotky přilepit i šikmo, vůbec to nevypadá zle.

Proložení fotek a stránek průsvitným vellumem je vždycky dobrý nápad a dokreslení detailů bílým fixem je ještě lepší nápad.

Albíčko jsem celkově moc nezdobila, krom výseků je tam jen pár enamelek.

Jednoduché výseky jsou prostě skvělé. Navrstvíte si je podle sebe a stránka je zaplněná během pár minut.

Kdybyste si taky chtěli takového mrňouska střihnout, mám tu pro vás nákres, jak na základ z A4 čtvrtky.

Jestli máte minutku, pojďte si ho se mnou i prolistovat.

Video https://youtu.be/1dwsQjr3d4w

Přeji krásné letní dny.

♡ 
Adéla

4 komentáře:

  1. Krásné, miluju malé formáty.

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko, tvoje albíčka jsou luxusní záležitost a s kitem Sourozenci to je parádní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, moc děkuju! A s kitem to šlo fakt skvěle. :)

      Vymazat

Pin It button on image hover