čtvrtek 24. června 2021

Sesterský layout / LEONA

 Kit Brácha a ségra / červen 2021

Ahoj! Dnes vám ukážu jednu 8,5 x 11 stránku ze sourozeneckého kitu. Tentokrát jsem sáhla po sesterském albu a po nedávné fotce z oslavy.


Jako podklad jsem zvolila meruňkový papír s tahy jako od štětce. Pěkně mi ladil k fotce, kterou jsem vyřízla do kruhu. No ale co dál? Při prohlížení papírů mi padl do oka ten s listy. A tak jsem si zavystřihovala.

Udělala jsem dva shluky listů, na jeden jsem umístila fotku a na druhý výsek s nápisem.

A než jsem listy nalepila, vytáhla jsem i šicí stroj a pár listů prošila.

Lepení už bylo jednoduché. Vrstvila jsem listy, sem tam použila 3d lepící pásku a pod listy nalepila i pár dalších výseků z kitu.

Na závěr nápis. Původně tma mělo být moje ségra. A nakonec jsem si ze samolepkového aršíku nápisů vystřihla ještě dovětek – má prima ségru (protože já určitě jsem!)

A je hotovo. Máte kit doma? A stíháte lepit i v tomto letním počasí? Pokud přece jen, určitě dávejte své výtvory třeba do facebookové skupiny Rodina PA.

Hezké léto!

Leona

2 komentáře:

  1. Samozřejmě, že jsi super ségra! A máš super ségru, a spolu máte super stránku! Krása! Prošité listy jsou třešnička na dortu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Další úžasná stránka do deníku na památku, skvělé👍👏😃

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover