úterý 1. června 2021

Deníček Z lesa / PETRA

Vloni, někdy touto dobou, vyšla úžasná deníková kolekce Z LESA od Lucky Šindelkové.


Kolekce se skládá ze tří deníčků, kartiček (stejné velikosti), několika archů výseků a samolepek k dozdobení a tří malých abeced v různých barvách.

Jestli koukáte, který z oněch tří deníčků jsem si vybrala, tak je to ten zelený HORY. Jenže, během tvoření se mi jeho přední strana něčím zašpinila, takže jsem ho musela celý přelepit. Chtěla jsem, aby papír co nejvíce ladil s kolekcí, proto jsem vybrala trojúhelníkový od Studio Forty. Předtím, než jsem jím deníček oblepila, jsem mu ještě udělala kabátek z acetátové fólie, abych předešla dalšímu kolapsu. Jen jsem ty dvě věci přišila černobílou bavlnkou k sobě a potom jsem papír nalepila, fólie už tím pádem drží s papírem. Snad je to srozumitelné.

Jediné, co mi v této sadě chybělo, byla velká písmenka. Sáhla jsem tedy po abecedě z kitu Hygge a myslím si, že k tomu všemu krásně pasuje. Doplnila jsem také stromečky z průhledného archu samolepek. 

Tak a na co vlastně budete koukat. Byl to jeden úžasný prodloužený víkend s nejlepšími kamarády Ivetkou a Kubou, poprvé BEZ DĚTÍ – matky jistě pochopí :D

Velké fotky jsou must have každého cestovního deníčku. Za takovou fotku se pěkně schová třeba i přidaná stránka deníku. V mém případě je to stránka vellumová, na kterou jsem opět lepila velkou Hygge abecedu. Ráda ale používám i vellumové čtvrtky, které jsou potištěné – holky mají teď na e-shopu několik druhů, třeba duhy, větvičky či celou louku.

Odklápěčka z kousku papíru a jednoho výseku, do které se schovají dvě fotky.

Do cestovních deníčků sbírejte všechno – vstupenky, letáky, turistické vizitky, nálepky z turistických známek, prostě všechno, na co cestou narazíte!

Ohooo, tady to není až tak o lepení, jako o jedné kavárně, kde mají nejlepší vafle na světě! Je to kavárna Kafec v Plzni, kousek od náměstí, fakt boží… Belgická vafle je top!

Z prospektu o Plzni jsem si vystřihla velkou fotku, jenže byla o kapku větší než stránka. Stejně jsem ji nalepila a z toho, co přesahovalo, jsem udělala odklápěčku. Přibylo tak zase o trošku víc místa v deníčku. Druhou stranu obrázku, na němž bylo kus nějakých reklam z letáčku, jsem přelepila bílým papírem a na něj přidala další fotku a nápis.

A tady už jsme konečně V LESE! Jeden z papírů ze sady byl určen k rozstříhání a já jednu frázi použila.


Tenhle papír se mi líbil z celé sady nejvíc, proto jsem ho použila na nejkrásnější místo z celého výletu. A ano, byl to přesně ten moment, kdy si uvědomíš, že ta nejlepší část cesty není cílová destinace!

FOTKA V MECHU! Ano, o mojí úchylce už jsme mluvili v jednom z mých předchozích článků… :D Opět na protější straně nechybí fotka toho, co jsme viděli, když jsme leželi…

Ťapky jsou z archu průhledných samolepek, ten padl na tohle album úplně celý. Spoustu kartiček jsem takto šikmo zastřihla a pak používala v albu každou část na jinou stránku.

Malé abecedy jsou perfektní na nadpisy míst. V deníčku jsem použila všechny tři barvy abeced – režnou, pálenou i šedozelenou.

Některé výseky jsem nechala i vykouknout směrem nahoru z deníčku – jako tady výsek HRAD.

Víc malých fotek vměstnaných na jedné stránce taky vypadá super.

Na konec alba jsem přilepila celou jednu zelenou kartičku, na kterou jsem před nalepením přidala kapsu z vellumové čtvrtky. Zjistila jsem totiž, že by se mi tam nevešla vstupenka a vizitka, které jsem do ní nakonec vsunula. Připevnila jsem také průchodku s gumičkou, která celé album drží, aby se na polici neotevíralo.

Jsem zvědavá, jestli také při svých výletech a dovolených sáhnete po cestovním deníčku. S tímto formátem se fakt skvěle pracuje, deníček je rychle hotový, snadno se skladuje a při jeho prohlížení nepotřebujete moc místa… Krásný den vám přeju!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover