úterý 7. září 2021

I velký výsek se vejde do Happy Planneru / LEONA

 Kit Škola volá / září 2021

Ahoj, dnes jsem na blogu s prvním (před)podzimním článkem. Podzimních fotek z loňského roku, které potřebuju scrapnout, mám ještě spoustu. A tak jsem si vybrala jeden říjnový týden a opět zaplnila další stránky v diáři Happy Planner. Pojďte se podívat, co jsem nakonec z nového kitu Škola volá vytvořila.


Ani vám nevím, jak mě toto napadlo. Použít PA výsek MILUJU do diáře. To tak prostě někdy přijde, když nevíte co by. Asi to znáte…

Umístila jsem ho vlevo na stránce a podlepila třemi kartičkami z kitu. A pak už jen lehce dozdobila – samolepkami a listím.

Výsek je natolik dominantní, že už by stačilo jen nalepit fotky a je hotovo.


Vpravo na stránku jsem aspoň umístila tři barevné kartičky do okýnek, a do jedné si nastříhala na pásky nápis z jedné z kartiček.

Dole na stránce, to už snad ani nemusím zmiňovat, že přelepuju ty anglické nápisy… Vzala jsem si na pomoc proužek jedné kartičky a nalepila na něj samolepkový nápis. A z dalších dvou kartiček jsem si vystřihla ty stromečky,

A další týden hotov! Diář mi krapet nabyl, ehm, ale musím říct, že se mi tato dvoustrana s výsekem moc líbí. Užívejte krásných dní, sluníčka a mějte se co nejlépe.

Leona

8 komentářů:

  1. Tak ten velký nápis je ale super! A s těmi barvičkami dohromady 😍

    OdpovědětVymazat
  2. Leonko, ten nápis vypadá fakt suprově, skvělý nápad 🤩

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlas, nápis skvělý, ale teď jsem zaostřila i na ty stromečky 😍😍😍 Paráda! ❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Další výborný nápad do našich deníčků:) :) :) Moc pěkné stránky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko děkuji a těším se na tvé další stránky v deníčku 🙂

      Vymazat

Pin It button on image hover