úterý 21. září 2021

Stránka s výsekovou čtvrtkou / LEONA

 Kit Škola volá / září 2021

Ahoj, mám tady pro vás další inspiraci z aktuálního my life kitu Škola volá. Opět jsem scrapovala loňský podzim a tentokrát jsem sáhla po albu 8,5x11.


Tentokrát jsem zalovila ve výsekových čtvrtkách PA a vzala si kraftovou šestiúhelníkovou. Ořezala jsem ji tak, aby mi pohodlně vešla na 8,5 x11 stránku.

Začala jsem zdobit a stránka mi přišla taková holá. Tak jsem zprava a zleva ještě nalepila pruh černé čtvrtky.

Šestiúhelníky jsem podlepila kartičkami z kitu, na některé jsem použila i 3d lepící pásku, stejně jako na fotku.

Z kitu jsem vytáhla velký nápis „Vítej podzime“ a dozdobila už jen listím. To mi chybělo, tak jsem si některé lístky nastříhala z kartiček.

Na černé pruhy jsem na závěr nalepila samolepkové nápisy a na jeden šestiúhelník dopsala text.

A je hotovo. A co vy, už máte nalepené nějaké podzimní stránky s novým kitem? Pokud ano, nezapomeňte se pochlubit v naší PA rodině na facebooku!

Hezké, už téměř podzimní dny, vám přeji

Leona

2 komentáře:

  1. Super stránka, Leonko! Perfektní nápad, oříznout ty hexagony. Taky už mám slušnou sbírku výsekovek, asi bych je měla taky začít používat, že 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Mirko 💗 prave teď spotřebovávam vše nasyslene a těch vysekovych čtvrtek je vyloženě škoda nepouzit 😉

      Vymazat

Pin It button on image hover