čtvrtek 23. září 2021

Hned DVĚ stránky z kitu / PETRA

 kit Škola volá / září 2021

Po minulé rychlé kapsové stránce mám dneska pro vás dva velké layouty. Zapříčinilo to hlavně mé vnitřní uklidnění se a lepší organizace času. Co si budeme povídat, návrat do práce po mateřské je NÁŘEZ! A ač je název kitu Škola volá, začneme nejprve ryze podzimní stránkou.


Na podkladovou bílou čtvrtku přistálo pár kapek tuší – jak jinak že. Někdy mi to už přijde jako nuda, jenže nějak si nemůžu pomoct a musím ji tam dát…


Zhruba do jedné linie jsem kromě čtyř fotek naskládala i jednu kartičku, do které jsem na Big Shotu vyřízla větvičku z této kolekce vyřezávacích šablon. 

Velký nápis ,,Vítej podzime“ jsem doplnila na mě nezvykle dlouhým journalingem.

Když už jsem měla vyřezávací mašinku nastartovanou na stole, vysekla jsem ze světlé kartičky jednoho zajíce

A přidala jsem ještě další roští ze stejné vyřezávací šablonky. Roští není nikdy dost! Po vyřezávání mi zbylo pár větších odstřižků kartiček, tak jsem je zastřihla a zasunula pod fotky.

Stránka mi pořád připadala taková moc nahá, proto jsem ještě nahoru slepila malý shluk všeho možného. Doplnila jsem ho i zelenými sponkami do sešívačky

Tak a první stránka může do alba!

Na druhý layout jsem původně zamýšlela dát fotku Lucinky, jak jde poprvé do školky a nápis ŠKOLA rozříznout a přidat K. Jenže to bych nejspíš nepoužila všechny ty další čistě školácké samolepky. Takže jsem slepila moji, řekla bych životní, událost návratu do práce po mateřské…. Fotka je z přípravného týdne, kdy jsme si s holkama z práce přivezly své zvědavé děti, aby se podívaly, kde mamky pracují…

Journaling jsem tentokrát natiskla na jednu z kartiček. Při tisku používám osvědčený fígl Janičky S. nebo Alči. Vytisknu si nejprve obrys tabulky ve velikosti 7,5cm x 10cm, do ní pomocí washi pásky připevním kartičku a celý papír vložím zpět do tiskárny. Do tabulky v počítači vepíšu text a před tiskem odstraním ohraničení tabulky. Vždycky jsem si myslela, jak to není těžké a ,,přitom taková blbost“.

Nápis ŠKOLA VOLÁ je vlastně úplně přesný. Paní ředitelka mě umluvila na dvě dopoledne týdně a zatím to úplně stačí…

Na stránku jsem nalepila téměř všechny školácké samolepky z kitu. Doplnila jsem je ještě i velkými písmeny z abecedy a vellumovými hvězdičkami, které hrozně ráda používám. Tohle je už snad čtvrtá sada, a jakmile dojde, zase ji dokoupím. Holky je mají hned v několika barevných kombinacích

Duha, kterou jsem plánovala použít na úplně jiný projekt a která mi ale nakonec zbyla, našla své místo tady. Je tam i trocha šití.

Dvě stránky do alba hotové a já jdu vyměnit lepicí pásku za červenou propisku a papír za sešity s písemkami z angličtiny, držte JIM palce :D Pěkný den!

1 komentář:

  1. Peti, krásné stránky! Nářez, to je to správné slovo 😁 Já jsem se od toho 23. srpna prostě ještě nezastavila a neslepila ani čárku :-( Naše kombinace s prvňačkou a 3letým školkáčkem je prostě skvostná 🙈🤣 Tak snad si to už brzy vše sedne a budu zase tvořit aspoň z půlky tak krásně jako ty 😘
    Ať se vám daří, Peti ❤

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover