pondělí 27. září 2021

Podzim v sešitech / JANA B.

A po víkendu jsem tu opět já! Tentokrát s druhou inspirací z kitu Škola volá. Zalovila jsem v loňských fotkách, ano, i tam mám mezery, a během chvilky byly tři stránky v sešitku Storyline Chapters hotové (tento sešitek je ze sady JOURNALER, kdy je jeden ze tří sešitů s čistě bílými listy). 


Takhle mě to baví nejvíc: jedna velká 4x6 kartička, pár výseků a samolepek. No a ten věneček, ten je nejkrásnější. Já do něj střihla! A část použila na druhé stránce.



Tady je zbytek věnečku. Jedna velká fotka a dvě malé a prostor se krásně zaplní. Pro mě ideální. Nemusím pak nic vymýšlet. No a když se přidá ještě velký nadpis, je o parádu postaráno!


Třetí stránka vznikla na základě těchto dvou slov: nádech - výdech. Prostě se mi to k této sekvenci fotek hodilo, i když jóga to není. 


Pokud máte podzimní vyřezávací šablonky, máte vystaráno. Takový shluk ozdob vypadá super! Jako poslední jsem na stránku přidala kartičku s citátem. Původně jsem se tady chtěla rozepsat o té naší gymnastce, ale nakonec mi ten citát přišel na oči a prostě sedí!


Ať vám týden hezky začne a nezapomeňte, už brzy tu máme nový kit! 

1 komentář:

Pin It button on image hover