pátek 17. září 2021

Inspirace z kitu Škola volá / PETRA

kit Škola volá / září 2021

Zdravím všechny nadšence papírového tvoření!


Od září už mi to zase začalo a po pěti letech na mateřské dovolené jsem se vrátila na zkrácený úvazek do školství. Úbytek volného času s sebou nese i úbytek času na tvoření. Stránka je tedy velmi jednoduchá a byla nalepená rychle, ale i takové se v albu počítají, ne?

Spolu s kitem přibyla do mé sbírky abeced tato okrová, je moc hezká, k podzimu ideální řekla bych. Vykouzlíte z ní nápisy raz dva.

Na stránku jsem vybírala kartičky v jemných hnědých a šedých tónech.

K označení týdne jsem si vzala výseky dýní a čísla z velké abecedy.

Velkou kartičku s lístečky jsem z velké části zalepila fotkou, takže nakonec kouká jen jeden z lístků. Pod fotku se mi pěkně vešel journaling. Na jeho psaní používám plastovou řádkovou šablonku, se kterou jsem maximálně spokojená. Dřív jsem si řádky dělala pravítkem a bylo to zdlouhavé, se šablonou je to šup šup.

V říjnu nás dohnal covid. Manžel ho chytil ani nevíme od koho, my ostatní, ač jsme byli negativní, jsme s ním trávili celou dobu doma v karanténě. Vytvořila jsem holkám novou hračku, jídlo, ušité z filcu, aspoň na chvíli je to rozptýlilo, jinak byla karanténa docela peklo… No, i takové chvilky patří do alba…

Mějte pěkný den!

3 komentáře:

  1. Ty dýně! Už se těším, že v říjnu nějaké vydlabeme! ;) Krásná stránka, Peti! Ať se ti ve škole líbí a jsi spokojená přesto, že nemáš tolik volna! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná stránka Peti a přeji Ti do další životní etapy jen to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jú, ty dýně s nápisem týdne jsou skvělé 😊 A celkově stránka parádní 🤗 Taky se přidávám k holkám přede mnou a přeji krásné vykročení do pracovního běhu, má to i své výhody 😁🤗

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover