pátek 10. září 2021

Inspirace ze školky / IVA

Krásný pátek, po menší pauze už jsem zase tady :-D Dneska to ale nebude o kitu, ale našem VELKÉM dni. Minulý týden byl pro nás zlomový, protože holky nastoupily poprvé do školky a samy uznáte, že si tento moment zaslouží své čestné místo v albu.


Mám velké štěstí, že mi děti může hlídat máma, takže jsem jejich školkovou docházku mohla odložit opravdu na ten nejzazší termín. Nebyla jsem si moc jistá, že by to dřív zvládly úplně v pohodě a bez slziček. Holky už jsou teď naštěstí velké a rozumné, připravovala jsem je na školku, povídaly jsme si o ní, takže ony se moc těšily. No ale my, dospělí, jsme to nesli těžce :-D. Bylo mi smutno, že už nám to bezstarostné období končí a stále žasnu nad tím, kam se poděla ty moje malá miminka.

Ale nemůžu být sobecká a měla bych být šťastná, protože je čeká nová etapa života, noví kamarádi a spoustu dobrodružství. Tak snad budou opravdu nadšené a šťastné.

No ale zpátky ke stránce….. Opět jsem narazila na můj největší problém: nedokázala jsem vybrat jen jednu fotku a chtěla jsem použít i fotky z šatny, kdy se holky převlékají a loučí se s náma….i za cenu toho, že fotky hrají opravdu všemi barvami! Asi by se daly vytisknout černobíle, aby to tak nerazilo, ale bála jsem se, že na těch menších fotkách by zaniklo, co na nich je.

Důležitější v tuto chvíli pro mě bylo, že mám tento okamžik zdokumentovaný a neřešila jsem barevné ladění.

K tvorbě tohoto layoutu jsem si na pomoc vzala školní materiál od holek. Dokonce na něj byla minulý týden akce, tak kdo stihl něco ukořistit?

Původní plán byl, umístit na stránku 4 čtverce, na které bych nějak napasovala fotky, text a ozdoby, ale pořád se mi nedařilo. Nakonec jsou z toho 4 obdélníky, 2 fotky a 2 kartičky z papírů. Ten pletený svetr je z kitu Babí léto a ta druhá je ze zbytku papíru, co jsem našla v zásobách. Jen si teď nemůžu vzpomenout, co to je za značku…tuším, že Francouzi, ale jestli Mes p' tits ciseaux? A v e-shopu už jsem ho nedohledala. Janička S. bude určitě vědět, že?

Nahoře na stránce jsem si nechala více místa, abych tam umístila nadpis. Překonala jsem se a po hodně dlouhé době jsem vytáhla razítka. Rozhodla jsem se, že každé slovo bude jinou abecedou a abych to trošku ozvláštnila, tak jsem slovo “první” otočila a narazila vertikálně. Použila jsem tyto abecedy: první: tahle a tato a pak tato. Slovo "ve" (tak tu už jsem na e-shopu nedohledala, ale to byla úplně snad ta první, co holky vyrobily…myslím, že pamětníci ji mají určitě ve svých zásobách), "školce

Druhý nadpis jsem nalepila na svetrovou kartičku a je poskládaný z velké abecedy a samolepky z tohoto aršíku.

Text jsem si napsala na visačku, kterou jsem opatřila žlutým provázkem.


Pak už jsme jen nalepila drobné ozdoby kolem dokola. Některé jsou nalepené oboustrannou lepící páskou a některé pěnovkou.

Úplně nakonec jsem ještě vytáhla tyto razítka a natiskla ještě pár “plusek”.

A co vy? Taky jste letos prožívali vaše školkové/školní poprvé? A už ho máte scraplé? Pokud ano, moc se těším na vaše stránky.

Tvoření zdar.

Iva

3 komentáře:

  1. Ó, Ivi, krásná stránka a super kombinace materiálů, já to mixování miluju 😍

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, Ivi! Úplně rozumím tvým pocitům ... ale přesně jak ríkáš, musíme je na tu cestu prostě poslat ;) A díky za důvěru, v tomto příadě si vůbec nejsem jistá, myslím, že MPC to nebylo ... ;)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover