středa 8. září 2021

(Ne)kapsová inspirace z kitu / IVA

 Kit Škola volá / září 2021

Krásnou středu přeji, dneska bych se s vám chtěla podělit o svou inspiraci z kitu. Po delší době jsem měla opravdu chuť vytvořit si “kapsičkovou” stránku.


Ale jak už mě znáte, ulehčila jsme si to a vše lepila na jeden papír, abych nebyla vázaná kapsami.

Celý kit je krásně podzimní, plný barevných listů, čemuž počasí venku ještě neodpovídá, tak jsem zalovila v telefonu a našla fotky ze začátku listopadu, které jsme ještě nestihla zpracovat do alba. Jelikož jsem si nedokázala vybrat jen pár fotek, vytiskla jsme si jich víc a slepila rovnou dvoustranu.

První stránku jsem si poskládala do 9 políček o rozměru 3x4.

Po vyskládání fotek mi zbyly jen 3 místa na kartičky. Jednu jsme použila na sepsání journalingu. Druhou s nápisem jsme umístila doprostřed stránky a kolem ní jsme nalepila papírové výseky z kitu. Kruhový výsek “výlet” jsem doplnila nápisem poskládaných z malých abeced. Super je, že když člověk prohrabe zásoby, vždycky najde nějakou, která se barevně hodí ke kitu.

Poslední kartičku jsme doplnila o datum, které je složeno z velké abecedy a “listopad” je chipboard z Page kitu listopad 2018.

Na druhé stránce jsme chtěla použít jen 3 fotky, jak Baru skáče ze zídky, proto jsem měla větší prostor na kartičky a zdobení.

Nemohla jsem nepoužít velkou kartičku s nápisem “miluju”. K dozdobení jsem použila podzimní vyřezávací šablony od holek. Lístečky jsem vyřezala z jednobarevných kartiček z kitu.

Další “must have” kousek byl výsek listového věnečku.

Textovou kartičku jsem dozdobila podzimními samolepkami z minulého roku.

Miluju podzim a podzimní materiál bývá (teda až po vánočním) můj nejoblíbenější. Takže se s tímto kitem tvořilo jedna radost. Snad se bude dobře lepit i vám.

Tvoření zdar.

Iva

3 komentáře:

  1. Ty jo, Ivi, další krása! Obdivuji, kolik jsi nalepila lístečků ... nevím, jestli bych to lepení v polovině nevzdala ... ;)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover