úterý 28. září 2021

Roztomilé minialbum z kitu / ADÉLA

kit Škola volá / září 2021

Tentokrát jsem PL kartičky z krásného kitu Škola volá, nevyužila na vytvoření kapsové stránky, ale střihla jsem si minialbum. Velikost tak akorát do ruky, ve velikosti malých kartiček.


Kartičky a fotky jsem lepila zadními stranami k sobě a pohromadě drží díky poskládanému hřbetu. Je to taková nepravidelná harmonika.

Ta je slepená tak, aby vytvořila pruhy, na které se jednotlivé stránky přilepí.

Vše jsem vložila do obalu z acetátové folie.

Už jste si asi všimli, že jsem lenoch, takže v obale nemám ani dírky a celé to drží díky tomu, že je hřbet i obal několikrát omotaný provázkem.

Acetátová folie je skvělá v tom, že se dá ještě dozdobit embossováním nebo dokreslit pár detailů pomocí lakového nebo akrylového fixu.

Jednotlivé stránky jsou opravdu jednoduché. Buď je fotka velká nebo o trochu menší s přidanými výseky.

Na několika místech mám i vlepenou velkou kartičku přehnutou napůl a mám díky tomu další místo na poznámky nebo fotky.

Pár podzimních výseků jsem i podlepila pěnovou páskou, bez toho už nemůžu existovat.

I moravský vinný sklípek ke kitu hezky ladí.

Tentokrát mám fotku i na zadní straně. Možná jim ještě na tu folii přikreslím rohy.

Využili jste babí léto k výletům? Ať máte v zimě dost fotek ke scrapování.

♡ 
Adéla

1 komentář:

Pin It button on image hover