středa 15. září 2021

Stránka pro prvňáčka / ANNIE

Kit Škola volá / září 2021

Hola hola škola volá, krásný kit, který je na zaznamenání prvních školních dní ten nej. Slíbila jsem, že ti ukážu naši prvačku, a to taky splním. Konečně jsem mohla využít ty krásné nálepky z kitu a vytvořit jednu stránku z 1. září.


Stránka je to velmi jednoduchá. První týdny v září jsou vždycky malinko hektické, takže na lepení nezbývá tolik času. Dnes neuvidíš žádné šití, ani velká kouzla s papírem, přesto je na stránce vše a moc se mi líbí.

Člověk je někdy pod tlakem, aby přidal stránce něco navíc, něco originálního, aby se líbila. Ze své zkušenosti vím, že to pak může člověka naopak zabrzdit. Je proto nejlepší, když lepíš z radosti a hlavně pro sebe, pro svůj dobrý pocit. Ale konec filozofování a pojďme na samotný layout.

Na začátku jsem použila bílou čtvrtku a seřízla ji na velikost 8,5x11. Měla jsem vybrané dvě fotky. Nakonec jsem šáhla po té na stojato, kde vedu Zuzanku do školy. Ta už se nemohla dočkat, až usedne do lavice a uvidí kamarády ze školky.

Na čtvrtku jsem nalepila pruh z písmenek. Bílou abecedu můžeš najít zde. Je to super tip, jak využít zbytky, stránku ozvláštnit, přidat strukturu. Prostě nebude to taková nuda! Já vybrala bílou proto, aby se mi nebila s fotkou, ale parádně bude vypadat i barevná

Do středu jsem umístila dvě kartičky z kitu a fotku. Ta jedna nese výstižný název „škola volá“ a druhá ladila barevně. Fotku jsem malinko seřízla po stranách. Zbylo i místo na journaling. Z boku jsem doplnila nápisy, kde jsem si dopomohla i malou abecedou.

Pruh písmenek jsem rozveselila nálepkami s kitu, které jsou na pěnovce. Hotovka a Zuzanka má svou stránku. To mi připomíná, že Honzíkovi ještě takovou dlužím!

Máš taky doma letos prvňáčka, a nebo prostě školáka, který si zaslouží stránku? Nezapomeň se pochlubit na sociálních sítích.

4 komentáře:

  1. Tak to je ale super stránka, ta bílá písmena na pozadí, to je peckový nápad 👍 u nás máme taky prvňačku, tak se ráda nechám inspirovat, díky 😉

    OdpovědětVymazat
  2. taky máme letos prvňačku, takže já tvou stránku určitě liftnu. Je boží. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. Super stránka, Ani. A ty bílé písmenka jsou Topka, úžasný nápad 🤗

    OdpovědětVymazat
  4. Použití bílé abecedy na pozadí je fakt super, Ani! Tak doufám, že je Zuzanka pořád tak spokojená! ;) A že se bude nadále učit v lavici a ne jinak!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover