čtvrtek 19. srpna 2021

Jak z duhy udělat chlapskou stránku? / JANA S.

Kit Letní večery / srpen 2021

Ahoj, všichni určitě dovolenkujete a podle blogu slavíte různé narozeniny. My už máme hlavní akci prázdnin za sebou a narozeniny se teprve blíží, takže nic v tomto smyslu. Přesto se mi kit Letní večery hodil. Protože k létu patří grilování a Lucka na to při tvorbě kitu nezapomněla.


Než začnu k postupu, trochu omáčky kolem. ;) Protože zbytek jste stejně už viděly na IG nebo FB.

Moje letošní dovolená byla trochu jiná než v dobách před-respirátorových. Díky dění kolem jsme se bohužel nedostali domů na Slovensko od září loňského roku, a tak, když už jsme tam v červenci přijeli, rozhodně jsme se nechystali hned jet někam dál. Abychom ale nastěhováním 4-členné rodiny na 3 týdny do městského bytu nestresovali rodiče, rozbili jsme hlavní stan u mého bratra, který má dům se zahrádkou jen asi 25 km od našich ... a bylo to skvělé rozhodnutí. Úplně všichni jsme se navzájem užili, no a došlo i na tu grilovačku. Můj malý (rozuměj mladší) bratr se (krom jiného) ukázal jako skvělý mistr grilu, a tak jsem mu věnovala stránku – hned jak jsem uviděla výseky špízů a piva, nebylo o čem přemýšlet. ;)

Že je kit plný duhy a jak scrapnout s takovým kitem potetovaného, skoro 2-metrového chlapa?

1) trhala jsem a mačkala papíry. To obvykle nedělám, ale teď mě k tomu vedl vintage styl papírů, které byly v kitu. Jako základ jsem si vybrala čtverečkovaný, několikrát jsem ho ohnula a snažila se, aby to nebylo přesně. Dalo mi to zabrat! A pak jsem papír pro jistotu trhnula a zase slepila zpět.

2) jako ozdoby jsem (kromě zmíněných výseků) použila hlavně proužky s frázemi. Miluji je. A klidně bych snesla stejné i v bílé na černém podkladu, slyšíte, designérky a šéfové? ;)

3) dozdobila jsem visačkami, které jsou vyřezané na Big Shotu z dalších neutrálních papírů z kitu – hnědého a světlého s puntíky. Stačí malé kousky, nemusí být celé. Přihodila jsem k nim i jeden štítek ze starších zbytků (podobné najdete třeba tady) a také se mi perfektně hodil černý štítek „nejlepší brácha na světě“ ze sourozeneckého kitu.

4) vytáhněte razítka. Černá je perfektní! Opět jsem sáhla po abecedě od Heidi a konečně jsem pokřtila i – možná předloňský – úlovek od Studio forty. Inspiroval mě k tomu vzor poštovního razítka na puntíkatém papíře.

5) cákance tuší jsou také dobrý nápad.

6) a když máte pocit, že něco přece jen chybí, hvězdy jsou asi lepší než srdíčka (i když ho miluji, samozřejmě!). Tyto vellumové jsem teď delší dobu opomíjela a byla to škoda. Barvy jsem vybrala tak, aby žluté pivo mělo na stránce nějakého žlutého kámoše.

7) chipboardová abeceda už bohužel v e-shopu není. Ale mezi abecedami určitě najdete další, které se budou hodit. No a chipboardy- ač se zdá, že se nyní ve světě moc nenosí – mi svým přírodním vzhledem přijdou jako pro chlapa velmi vhodné.

A jsem opět na konci. Doufám, že vás stránka bude třeba inspirovat k experimentování s kitem. Duha je fajn, ale nemusí být všude, že jo? ;P

Krásný den!

Jana

8 komentářů:

  1. Jani, ta stránka je boží, taková parádně drsná, chlapská... Ale co mě dostalo nejvíc je "můj malý brácha" a pak kouknu na fotku a takový chlapák svalovec 🤣❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, ani nevíš, jak jsi mě potěšila tím, že se ti stránka zdá chlapská ❤️ Fakt jsem se snažila, ale pochyby zůstaly 😉 No a bratříček? Vyrostl nám, no... 😜

      Vymazat
  2. Janičko, prostě bomba! Zdobení minimalistické, ale i díky vtipné fotce a textu je testosteronem totálně nabitá!! :-D
    Co Ty nedokážeš vykouzlit s extra sladce-něžným duhovým kitem Letní večery...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu ❤️❤️❤️ Moc díky. Baví mě koukat na věci trochu jinak. Ale ne vždy je to dobré, tady to docela vyšlo. Jsem ráda, že ten testosteron cítíš!

      Vymazat
  3. Hahahaa tak malý brácha mě taky dostal🤣 a taky mě dostal ten čtverečkocaný papír a ty razítka, super tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Ani ❤️ Dala jsem si závazek, že ta razítka budu vytahovat více. Jsem zvědavá, dokdy mi to vydrží 😜 ale baví mě to. Mám pocit, že se vracím k začátkům 😉

      Vymazat

Pin It button on image hover