pátek 6. srpna 2021

Párty stránka ve stylu Project Life / ADÉLA

 kit Letní večery / srpen 2021

Báječné letní večery, grilování, pozdní západy slunce, setkávání s rodinou a přáteli…všechny takové zážitky si zabalte do duhy a pastelových barev.


Původně jsem měla připravené fotky na klasickou projectlife stránku, ale když přišel srpnový kit, pustila jsem se do velké stránky formou „lazy project life“ a lepila fotky a kartičky tak, jako kdybych měla kapsy, ale zároveň si užívala to, že můžu ozdoby lepit po celé ploše a nedržet se přesného rozvržení.


Některé fotky jsem podlepila a mírně natočila. Samolepky z kitu jsou skvělé na doplnění vašich zážitků.


Výseky s dortíky a drinky se hodí dokonale pro všechny fotky z letní oslavy nebo posezení v kavárně.


Frázové samolepky a duhová abeceda vždycky vytvoří takový text, jaký potřebujete.


S výseky jsem tentokrát moc nešetřila a na stránku nasypala celý pruh. Navíc jsem je proložila flitry, ať se vše krásně třpytí.


Užívejte si léto a všechny pohodové párty.

♡ 
Adéla

2 komentáře:

Pin It button on image hover