úterý 24. srpna 2021

Stránka podle sketche / IVA

 Kit Letní večery / srpen 2021

Krásné úterý, dnes mám pro vás druhou inspiraci ze srpnového kitu.


Tentokrát jsem si to opravdu hoooodně ulehčila a rozhodla si projít starší sketche, podle kterých tvoříme na PA scrap party, protože je ještě nemám všechny zpracované.

Vybrala jsem si ten “trojúhelníkový” od Jani S. a jeden trojúhelník vyřízla z barevného vellumu…úplně se to nabízelo.

Jako ozdoby jsem použila kytky a větvičky z jednoho papíru, které jsme si vystřihla a vytvořila jsme tři shluky kolem fotky.



Vertikálně jsme nalepila dvě washi pásky a nad ně slepila z barevné abecedy nápis “jednorožci” a dopsala “moji”.

Do pravého dolního rohu jsme navrstvila pár dalších výseků i s vystřiženými kytičkami a dopsala datum.

Nakonec ještě domalovala pár teček jako cákanců a bylo hotovo. Moc ráda lepím stránky podle zadání, protože by mě třeba konkrétně tohle nikdy nenapadlo.

Už se těšíš na další společné lepení? Potkáme se opět v září (více info ZDE).

Tvoření zdar.

Iva

1 komentář:

  1. Ivi, tento sketch je boží, krásné využití ve tvém podání 🤗❤️👍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover