úterý 10. srpna 2021

Letní narozeninová párty / IVA

 kit Letní večery / srpen 2021


Krásné úterý, milé dámy, prázdniny se nám přehouply do druhé půlky a já vám dneska ukážu narozeninovou stránku z barevného srpnového kitu. Po rozbalení balíčku mě nejvíc zaujalo vellum, u kterého jsme si hned představila narozeninovou party. Naštěstí naše Miška má narozeniny v červenci, takže mám fotky ze zahradní party, které se skvěle hodí ke kitu.




Jelikož k narozeninám neodmyslitelně patří balonky, vyloupla jsme si všechny balónkové výseky… jen jich bylo málo, tak jsme si z vellumu vyřezala kolečka, která mi ty balónky nahradila.



Když už jsme měla Big shot po ruce a kruhové šablony, vyřezala jsme si i fotky do kruhu.



Michalka si moc přála motýlový dort, tak jsem si vyřezala ještě motýlky z této sady.



Pak už jsme jen poskládala fotky a ozdoby na papír. Snažila jsme se je nalepit co nejvíc k okraji, aby mi zbylo místo uprostřed stránky na nadpis.



Nadpis jsem poskládala z výseků “letní párty” a “narozeninová” zase z barevné abecedy. Moc se mi líbí ten barevný efekt.



Moc se mi líbily květy, které jsou na jednom papíru a které i Lucka nakreslila na výseky. Jen jsme dva z nich pokazila, když jsem je zkusila vybarvit. Na stránku už se mi to nelíbilo, tak jsem vzala tenký černý fix a pár si jich na stránku nakreslila.


Doufám, že se vám kit taky líbí a budu se moc těšit na stránky od vás.

Děkuji moc a tvoření zdar.

Iva


3 komentáře:

  1. Tak tomu říkám párty na papíře Ivi👏 Až po přečtení článku jsem zjistila že černé květy jsi malovala, tak to je pecka

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi ty květy malovala? 😯😯😯 Hvězda jsi! ❤️ Báječná stránka, Ivi! 🌸🌸🌸

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, super párty-holčičí stránka 😍 namalované kytičky jsou boží ❤️👍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover