středa 11. srpna 2021

Letní dny u moře s kitem / PETRA

kit Letní večery / srpen 2021

Ahoj všichni! U nás to dneska vypadá spíš na příchod podzimu, ale já mám pro vás jednu vyletněnou stránku z naší dovolené. 


Kit je jako stvořený pro stránky s fotkami parných letních dní. Duhové prvky jsou nádherné a ten vellumový papír! Láska na první pohled!


Na velkou bílou čtvrtku jsem si nachystala tři pruhy o velikosti 22x6cm. Ten první z nich jsem jen vyšila bílou nití na stroji.


Druhý proužek je z krásného vellumového papíru, který je součástí kitu. Do něj jsem nejprve na Big Shotu vyřízla nápis. Nemajitelé této mašinky mohou sáhnout na místo toho třeba po nějaké velké abecedě. Proužek jsem lepila neviditelným lepidlem, které je určeno přímo na tento typ papírů. Třetí proužek je z jednobarevné růžové čtvrtky. Přes tyto tři pruhy jsem ještě přidala pár – no dost – kapek tuší.


Po zaschnutí začala rošáda s fotkami a ozdobami. Kromě výseků a samolepek z kitu jsem použila i pár bílých mořských potvůrek, vyseknutých novými šablonami od LES ATELIERS DE KARINE.


Fráze, výseky, samolepky, všechno krásně sladěné, takže nad tím nemusíte dlouze přemýšlet.


Většinou se snažím z fotek vytáhnout barvy, které úplně neladí ke kitu. Tady jsem ale nechala jak modrý kelímek, nádhernou červenou hvězdici (kterou jsme bez újmy zavezli až za bójky do pořádné hloubky), tak i zelený plavací rukávek a nijak mě to na celém projektu neruší.

Nezapomeňte, že je dneska středa, takže na vás čekají na e-shopu jak novinky, tak i nějaká slevička! Udělejte si radost a mějte krásnější den!


6 komentářů:

  1. Peti to je nádherná stránka👌😍 jednoduchá s přitom tolik detailů

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi tu duhu dala tak krásně! Jednoduché, ale krásné... kochám se 😍😍😍❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, líbí se mi moc ty tvé velké stránky. Vždy obdivuju, jak to máš simply, ale přitom tam nic nechybí. A hvězdice 👍😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee díky moc ❤️ jo to byl nejkrásnější objev celé dovolené, nádherná byla 😍

      Vymazat

Pin It button on image hover