středa 25. srpna 2021

Super párty inspirace / PETRA

 Kit Letní večery / srpen 2021

Ahoj všichni! Ke kitu „Letní večery“ jsem hledala fotky, které by opravdu toto téma naplnily. Našla jsem jich hned několik z jedné vydařené akce.


Tato stránka by mohla mít podtitul Matky na tahu. Vytáhla jsem svoji nejlepší kamarádku poprvé od druhého porodu večer ven, na koncert Davida Kollera. Moc jsme si to užily a jsem ráda, že tahle stránka přibude do alba.

Základ tvoří bílá čtvrtka, na kterou jsem našila dva akvarelové pruhy. Přidala jsem ještě jeden vodovkový flek za pomoci pastelově růžového brushpenu a trochu kaněk tuší.

Fotky jsem nalepila do jednoho souvislého pruhu. Lepila jsem je v jejich středu, abych pod ně mohla zasunout ozdoby. Sklenička s vínem byla jasná volba, jinam už bych ji asi nenapasovala, jelikož víno nepiju. Na této akci ovšem nic jiného neměli – chápejte, byl to koncert v rámci Hudby na vinicích… No a já nepijan jsem stáhla téměř celou lahev… moc povedený večírek to byl :D

Z výsekového archu jsem si odstřihla i zbytek po duhové vlaječce a přidala ho na stránku. Ráda zužitkovávám všechno, co se dá…

Nápis v kitu říkal: ,,SRPEN“ no a já říkám: ,,SUPER“! Jen to U mi chybělo, ale snadno jsem jej nahradila…

Velký nápis jsem doplnila ještě jedním malým nápisem složeným z duhové abecedy. Štítky jsem použila oba dva, ustřihla jsem jim konce, které stejně nejsou pod fotkou vidět a i ty jsem nalepila. Na ten spodní jsem napsala krátký journaling a stránka byla hotová.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover