pondělí 9. srpna 2021

Host na blogu / DENISA

 Letní stránka z Řecka

Krásný den všem! Polovina prázdnin utekla jako voda a já doufám, že si léto užíváte plnými doušky. Když jsem se dozvěděla o této speciální challenge, hned jsem věděla, po čem sáhnu. Mamka zrovna měla narozeniny, tak jsem jí chtěla vyrobit minialbum z dovolených v Řecku. Jenže času bylo méně a méně – určitě to znáte, a tak vznikla tato stránka.


Jako první do košíku putovala sada Jedu do Řecka. Úžasné materiály, které se dají koupit i jednotlivě. Dále jsem použila kartičky z kolekce Léto u moře a papírové výseky ze stejné sady. Všechno se dá krásně kombinovat a vše spolu ladí.


Fotky jsem tentokrát volila ve formátu 10 x 7,5 cm. Při kolážování jsem si udělala tlustší bílý okraj, který jsem následně celý ustřihla, takže fotky jsou něco málo menší než malé kartičky. Všechny fotky jsem pak nalepila na bílý papír, ze kterého jsem následně vyřízla pás. Zamaskovala jsem tak překlady kartiček pod fotkami.


Některé výseky jsem podlepila pěnovou lepící páskou, díky tomu 3D efektu na stránce krásně vynikly.


A to bych nebyla já, abych si do toho papíru „nepíchla“. Jednoduše jsem si vytiskla mapku ostrova, přes výtisk udělala dírky a pak už to jelo. Tentokrát jsem šila až úplně nakonec, protože jsem věděla, že některé komponenty budou mapku překrývat. Úplně poprvé jsem pracovala s duhovou bavlnkou - skvělá věc pro nerozhodné jedince, doporučuji vyzkoušet.


Děkuji, že jste to moje psaní dočetli až sem, a také bych chtěla moc poděkovat za příležitost přispět něčím na tak skvělý blog. Nestává se to každý den a o to víc si toho vážím. Mějte se krásně, foťte a scrapujte. Už teď se na vaše výtvory moc těším.

Denisa (handy_dendy)


4 komentáře:

  1. Deniso, krásná stránka! Úplně mě ve vzpomínkách přenesla zpět na dovolené! Šití je neuvěřitelně precizní. Je fajn vidět na blogu i jinou inspiraci než tradičně od DT👍

    OdpovědětVymazat
  2. Denis nádhera ! Já to tvé šití stále obdivuji - je to ručně a je to krásné !!! Jemné, sladěné a to Řecko 😱❤️👌👌👌.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvostná stránka, z tvého vyšívání mi opět klesla čelist! Máš velký cit pro kompozici a preciznost. 😍😍😍 Chceme vidět víc! ❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Báječná stránka, Denčo. Vyšívání obdivuju, mně stačí vždy kousek a mám rozpíchané prsty 😁

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover